Brzi Pregled

Startap za veštačku inteligenciju Elona Muska xAI, će open-source-ovati svoj chatbot Grok ove nedelje, i time postati konkurent ChatGPT-u kompanije OpenAI. Mask povlači ovaj potez nakon tužbe koju je podneo protiv OpenAI, u kojoj je naveo da se ta kompanija udaljila od početne ideje povećanjem prihoda kompanije Microsoft.
Bitcoin je poslednjih dana na istorijskom maksimumu, a promet ovom kriptovalutom, prema podacima CoinMarketCap-a, beleži izuzetan rast sa ostvarenih 47 milijardi dolara trgovanja za poslednja 24 sata, što je više u odnosu na prethodni period.
Transformacija vođena inovacijama u veštačkoj inteligenciji (AI) i mašinskom učenju predstavlja ne samo izazov već i ogromnu priliku za rast i razvoj. U srcu ove revolucije nalazi se Milen Janjić, CEO kompanije Intellya, članice prestižne Saga Grupe, koji svojim dubokim razumevanjem AI tehnologija predvodi put ka novoj eri finansijskih usluga. Nedavno je Milen podelio svoja razmišljanja i stručna mišljenja na panelu „FINANCE INDUSTRY: TRANSFORMATION AS AN OPPORTUNITY“, koji se održao na ovogodišnjem Kopaonik Biznis Forumu, otvarajući diskusiju o budućnosti finansijskog sektora u svetlu veštačke inteligencije i mašinskog učenja.
U martu 2024. godine, Google je najavio značajne promene u svom algoritmu pretrage, što je izazvalo veliku pažnju među profesionalcima u digitalnom marketingu. Ove promene imaju potencijal da temeljno preoblikuju pristupe SEO strategijama i digitalnom oglašavanju. Kao neko ko se digitalnim marketingom, a najviše SEO-om bavi više godina, i kao predavač na temu digitalnog marketinga osetio sam potrebu da duboko uronim u analizu ovih promena kako bih vam pružio uvid u to kako se prilagoditi i iskoristiti nove prilike koje ove promene donose.
Asocijacija video igara (SGA) organizovala je sinoć u Beogradu, Novom Sadu i Nišu tradiconalnu manigestaciju SGA Empowers, koja ima za cilj osnaživanje i promociju gejming industrije kod žena. Ivana Jovičić, programerka iz Playstudios Europe iz Beograda, istakla je tokom inspirativnog predavanja da je jako važno da se priča o primerima dobre prakse i izazovima sa kojima se sreću žene na profesionalnom putu u gejmingu.
Svega nekoliko dana ostalo je do početka tradicionalnog događaja – Dana internet domena Srbije (DIDS).
Povodom Međunarodnog dana žena Svetska berza kripto valuta Binance predstavila je parfem „Crypto“ koji će podstaći žene da uđu u trgovinu kriptom, i dodatno afirmisati digitalni novac.
U martu, mesecu posvećenom ženama, naša misija je da vam prenesemo inspirativne priče uspešnih žena u IT i tech industriji. Upoznavanje sa Kristinom Tikhonovom genralnom menadžerkom kompanije Microsoft za Jugoistočnu Evropu na konferenciji Sinergija23, koja predstavlja epicentar novosti i trendova u IT industriji i poslovnom svetu, pružilo nam je jedinstvenu priliku da iz prve ruke čujemo kako se jedna od vodećih tehnoloških kompanija sveta priprema za budućnost.
Zbog čega je tržište Srbije predvidivo, zašto kompanije u kriznim vremenima moraju da “poture rame”, i kakvu transformaciju će doneti primena alata na bazi veštačke inteligencije u brandiranju proizvoda, govori za WebMind marketing stručnjak iz slovenačke kompanije “Valicon” Zenel Batagelj.
WebMind, u saradnji sa IAB Serbia, sa zadovoljstvom najavljuje predstojeći workshop i panel diskusiju na temu „Google Analytics & Cookiesless era“. Događaj će se održati 27. marta 2024. godine, u prostorijama hotela Holiday Inn (Španskih boraca 74, Novi Beograd), u periodu od 10 do 14 časova.
Ovogodišnja Marketing Summit konferencija okupila je predstavnike najvažnijih kompanija koje posluju u okviru FMCG sektora (roba široke potrošnje), kao i pratećih industrija. Jedna od centralnih tema događaja bio je panel o primena veštačke inteligencije u kreiranju marketinških kampanja, kome je prisustvovala ekipa WebMind-a, u nadi da će Vam preneti utiske i poznati širu javnost sa inovacijama na tom polju.
Vodeći kreativni i digitalni web strateg Lazar Džamić govorio je za WebMind o primeni alata na bazi veštačke inteligencije u kreiranju marketinških kampanja koje primenjuju kompanije koje posluju u okviru FMCG sektora (roba široke potrošnje).