Kineska onlajn platforma Temu privremeno prekida slanje robe iz Kine ka američkom tržištu zbog ukidanja pravila „de minimis” i novih uvoznih dažbina koje prelaze 100 odsto. Kompanija se sada oslanja isključivo na lokalne
e-Commerce
Ecommerce Asocijacija Srbije predstavila je prvo nacionalno istraživanje tržišta elektronske trgovine u Republici Srbiji, koje donosi jedinstven i sveobuhvatan uvid
Uprkos tehnološkom napretku i dostupnosti različitih online metoda plaćanja, građani Srbije i dalje u velikom broju biraju – keš. Gotovina
Pogledajte više
Amazon je predstavio revolucionarnu funkciju “Buy for Me” koja korisnicima omogućava da uz pomoć veštačke inteligencije kupuju proizvode sa trećih strana – direktno iz Amazon aplikacije. Nova AI opcija potencijalno menja način na koji obavljamo online kupovinu.
E-commerce asocijacija Srbije je četvrtu godinu za redom sa svojim partnerima organizovala prestižnu dodelu nagrada HOT SPOT ECOMMERCE AWARDS. Dodeljeno je ukupno 20 nagrada kompanijama koje su doprinele napretku elektronske trgovine u Srbiji i regionu. Oni koji su svojim trudom doprineli boljem korisničkom iskustvu i generalnom razvoju branše zasluženo su nagrađeni.
Ananas e-commerce platforma ostvarila je impresivne rezultate u 2024. godini, sa dva miliona jedinstvenih korisnika i trostrukim rastom u svim poslovnim segmentima u odnosu na prethodnu godinu. Razgovarali smo sa Ivanom Kampel, menadžerkom korporativnih komunikacija, i Stefanom Alčakovićem, Head of Growth, iz Ananasa koji su podelili uvide u ključne izazove i prilike. Takođe, naši sagovornici su ocenili i budućnost e-commerce sektora u Srbiji i regionu u 2025. godini.
Cyber Monday je globalni dan specijalnih online popusta i kupovine i nastao je kao odgovor na Black Friday tradicionalni praznik fizičke kupovine. Cyber Monday pruža kupcima priliku da izbegnu gužve i stres, istovremeno iskorišćavajući velike popuste iz udobnosti svojih domova. Pripremili smo listu od 10 najboljih predloga za pametnu kupovinu na Cyber Monday-u, kako biste maksimalno iskoristili popuste i uštedeli.
Razgovarali smo sa influenserom Strahinjom Calovićem koji je za WebMind podelio uvide o tome kako sezonske rasprodaje utiču na eCommerce, kupovne navike i način komunikacije sa publikom tokom Black Friday popusta.
Učitano sve