Ananas e-commerce platforma ostvarila je impresivne rezultate u 2024. godini, sa dva miliona jedinstvenih korisnika i trostrukim rastom u svim poslovnim segmentima u odnosu na prethodnu godinu. Razgovarali smo sa Ivanom Kampel, menadžerkom
e-Commerce
Cyber Monday je globalni dan specijalnih online popusta i kupovine i nastao je kao odgovor na Black Friday tradicionalni praznik
Razgovarali smo sa influenserom Strahinjom Calovićem koji je za WebMind podelio uvide o tome kako sezonske rasprodaje utiču na eCommerce,
Pogledajte više
Digitalni svet pruža beskrajne mogućnosti, ali i izazove, posebno za mlađe generacije koje svakodnevno konzumiraju sadržaje sa društvenih mreža. Uloga influensera kao modernih medija postala je nezaobilazna tema, jer njihovi sadržaji utiču na mišljenja, stavove i vrednosti mladih. Upravo zbog toga, platforma #BoljiOnline, koju je pokrenula kompanija A1 Srbija, pruža roditeljima i mladima alate i znanja kako bi prepoznali relevantne informacije, razvili kritičko mišljenje i zaštitili se od dezinformacija.
Kada kupci biraju Miele, ne biraju samo uređaj, već saradnika koji postavlja nove standarde kvaliteta, jednostavnosti i sigurnosti u svakodnevnom životu. Kroz opcije poput „Klikni i testiraj“, Flash promocija i personalizovane podrške, Miele uspešno spaja digitalnu praktičnost sa toplinom individualnog pristupa, menjajući na taj način premium online kupovinu. Pročitajter autorski tekst Ive Serb Gretić, eCommerce & Marketing Specialist u kompaniji Miele.
Tokom promotivnih perioda poput Black Friday i prazničnih rasprodaja, potrošači se sve više oslanjaju na influensere kao pouzdane vodiče u donošenju odluka o kupovini. Međutim, zadatak influensera nije samo promocija, već i inspiracija za odgovorne e-Commerce kupovine koje donose najveću vrednost potrošačima. Na koji način brendovi koristeći influerski marketing za autentične preporuke, pozitivne recenzije i direktan uticaj na platformama mogu uticati na odluke potrošača? Razgovaramo sa influenserkom Ivom Jeremić.
Predstavnici najvećih svetskih brendova kao što su TikTok, OpenAI, Klarna i ZEOS by Zalando, zajedno sa mnogim drugim svetskim, regionalnim i domaćim kompanijama, biće deo 7. regionalne konferencije za e-trgovinu pod temom: E-commerce: Untangling potential!, koja će se održati 12. novembra u Skoplju. Ovaj događaj u Skoplju već treću godinu zadržava svoj regionalni karakter i privlači učesnike iz više od 10 zemalja iz regiona i sveta.
Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju, održan je panel pod nazivom "Hoće li AI spasiti vaš web shop?", koji je moderirao Dino Oreški, konsultant za digitalni marketing. Učesnici panela bili su Marijana Birkić Lovegrove, direktorka Dream Pointa, Damir Hodić, direktor kompanije Woolf, i Ivica Kruhek, direktor kompanije Marker. Tema diskusije bila je ključna uloga veštačke inteligencije (AI) u eCommerce sektoru, sa posebnim osvrtom na mogućnosti koje AI pruža u unapređenju korisničkog iskustva, povećanju prodaje i optimizaciji poslovnih procesa.
Društvene mreže su odavno prestale da budu samo mesto za komunikaciju i deljenje sadržaja sa prijateljima. U 2024. godini, one su postale jedan od ključnih alata u oblikovanju potrošačkih navika, sa platformama kao što su Instagram, TikTok i Facebook koje direktno utiču na način na koji korisnici otkrivaju, istražuju i kupuju proizvode. Promene koje društvene mreže donose trgovinskom sektoru više nisu samo trend – one su suštinski deo globalne potrošačke kulture.
Učitano sve