Kolumna

Pogledajte više

Tokom moje skromne desetogodišnje IT karijere u Srbiji, mnogo stvari se promenilo. U drugim industrijama, deset godina je tek početak karijere, međutim, u IT-u, iz nekog razloga, godine idu brže! Nešto slično kao pseće godine kod životinja, sedam na jedan. Da li je Mur*ov zakon kriv za ovo, ne znam, ali tako je. Budući da vreme ide brže u IT-u, za deset godina su se stvari značajno promenile, a mogao bih čak i reći da su napravile zaokret od 180 stepeni (često čujem ljude da kažu "zaokret od 360 stepeni").
U prethodnom tekstu ste bili u prilici da se upoznate sa pojmom progresivnom povećanja cena, ali i sa EU regulativom po ovom pitanju. Ako još uvek niste, obavezno pročitajte prvi deo na linku, kako biste razumeli temu progresivnog povećanja cena u celosti. Za razumevanje ove teme potrebno je i poznavanje srodnih pojmova, pa ćemo njih objasniti u nastavku.
Cene, kao ključni element ekonomske dinamike, igraju možda i najvažniju ulogu u svim aspektima naših života. Iz godine u godinu svedočimo stalnoj promeni cena proizvoda i usluga, što može biti rezultat različitih faktora poput inflacije, promene u ponudi i tražnji, ili regulatorne intervencije. Osim ovih faktora, na koje je često nemoguće uticati, postoji jedan koji je isključiva odgovornost trgovaca. To je progresivno povećanje cena, koje predstavlja tehniku koju oni koriste, a odnosi se na povećanje cena neposredno pre početka prodajnih podsticaja.
Učitano sve