U savremenom poslovanju, pojam poslovne transformacije predstavlja ključ za opstanak i napredak. Razumevanje poslovne transformacije nije samo stvar modernog poslovnog jezika - to je fundamentalna promena koja omogućava organizacijama da se prilagode ubrzanim
Kolumna
Advokat Strahinja Mavrenski, partner u kancelariji MNA, govori za WebMind o ključnim pravnim preprekama, od zakonskog ograničenja plaćanja u novcu
Od istraživanja tržišta hiper zapošljavanja: Kako do hiper zadržavanja? Kako kompanije mogu bolje odgovoriti na stvarne potrebe ljudi (a ne
Pogledajte više
U današnjem digitalnom svetu, reputacija je postala jedan od najvažnijih faktora koji utiču na poslovni uspeh. Kao direktor i glavni urednik portala WebMind, želim da podelim uvide o važnosti upravljanja reputacijom u digitalnom dobu i na koji način kompanije i pojedinci mogu iskoristiti pozitivnu reputaciju za postizanje svojih ciljeva.
U martu 2024. godine, Google je najavio značajne promene u svom algoritmu pretrage, što je izazvalo veliku pažnju među profesionalcima u digitalnom marketingu. Ove promene imaju potencijal da temeljno preoblikuju pristupe SEO strategijama i digitalnom oglašavanju. Kao neko ko se digitalnim marketingom, a najviše SEO-om bavi više godina, i kao predavač na temu digitalnog marketinga osetio sam potrebu da duboko uronim u analizu ovih promena kako bih vam pružio uvid u to kako se prilagoditi i iskoristiti nove prilike koje ove promene donose.
Tokom moje skromne desetogodišnje IT karijere u Srbiji, mnogo stvari se promenilo. U drugim industrijama, deset godina je tek početak karijere, međutim, u IT-u, iz nekog razloga, godine idu brže! Nešto slično kao pseće godine kod životinja, sedam na jedan. Da li je Mur*ov zakon kriv za ovo, ne znam, ali tako je. Budući da vreme ide brže u IT-u, za deset godina su se stvari značajno promenile, a mogao bih čak i reći da su napravile zaokret od 180 stepeni (često čujem ljude da kažu "zaokret od 360 stepeni").
U prethodnom tekstu ste bili u prilici da se upoznate sa pojmom progresivnom povećanja cena, ali i sa EU regulativom po ovom pitanju. Ako još uvek niste, obavezno pročitajte prvi deo na linku, kako biste razumeli temu progresivnog povećanja cena u celosti. Za razumevanje ove teme potrebno je i poznavanje srodnih pojmova, pa ćemo njih objasniti u nastavku.
Cene, kao ključni element ekonomske dinamike, igraju možda i najvažniju ulogu u svim aspektima naših života. Iz godine u godinu svedočimo stalnoj promeni cena proizvoda i usluga, što može biti rezultat različitih faktora poput inflacije, promene u ponudi i tražnji, ili regulatorne intervencije.
Osim ovih faktora, na koje je često nemoguće uticati, postoji jedan koji je isključiva odgovornost trgovaca. To je progresivno povećanje cena, koje predstavlja tehniku koju oni koriste, a odnosi se na povećanje cena neposredno pre početka prodajnih podsticaja.
Zagađenje predstavlja jedan od najakutnijih globalnih izazova današnjice, sa dalekosežnim posledicama po životnu sredinu i zdravlje ljudi. Uticaj zagađenja ne samo da pogađa naše prirodne ekosisteme, već i direktno utiče na kvalitet života milijardi ljudi.
Učitano sve