Brzi Pregled

„Veštačka inteligencija u mnogim kompanijama koristi se pretežno za povećanje produktivnosti i smanjenje troškova,“ ističe Dr Ali Fendwick, profesor organizacionog ponašanja i inovacija, otvarajući temu o humanizaciji veštačke inteligencije (AI). Fendwick naglašava da ovaj usko postavljen cilj često donosi izazove i negativan uticaj na ljudski potencijal, pozivajući na novi pristup – AI kao alat koji unapređuje, a ne umanjuje ljudske sposobnosti.
BIZLife i kompanija MPC Properties proslavili su u fenomenalnoj atmosferi povratak u kancelarije nakon letnje pauze, i to tradicionalnom „Back to office“ žurkom. Žurka ne bi protekla tako kako jeste da nije naših partnera iz kompanije MPC Properties (Navigator), Delta DMD (Johnny Walker), Xiaomi, Mondelez, Tikveš, Koka Kole, Mokrogorske škole menadžmenta, kao i kompanije Tapni.
Korisnici novih paketa Yettela mogu da kupe telefon na čak 36 rata preko Yettel Banke. Uz to automatski dobijaju i tri godine garancije na uređaj, bez dodatnih troškova.
SPLET konferencija je na pomolu i odbrojavanje je počelo! Ove godine, tri ključne zone – Startap zona, Expo zona i Zona za investitore (Venture Capital) – čine SPLET Tech centralnim događajem za inovacije, investicije i poslovne prilike.
Na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju, održan je panel pod nazivom „Hoće li AI spasiti vaš web shop?“, koji je moderirao Dino Oreški, konsultant za digitalni marketing. Učesnici panela bili su Marijana Birkić Lovegrove, direktorka Dream Pointa, Damir Hodić, direktor kompanije Woolf, i Ivica Kruhek, direktor kompanije Marker. Tema diskusije bila je ključna uloga veštačke inteligencije (AI) u eCommerce sektoru, sa posebnim osvrtom na mogućnosti koje AI pruža u unapređenju korisničkog iskustva, povećanju prodaje i optimizaciji poslovnih procesa.
Čak 96 inovativnih projekata dobilo je sredstva kroz Fond za inovacionu delatnost, a koja je obezbedila Evropska unija. Njima je opredeljeno 26 miliona evra, i priređena svečanost u okviru Evropske nedelje mogućnosti.
Hrvoje Englman, Chief Information Security Officer u kompaniji Span, održao je predavanje na temu „Ko sve zna vašu lozinku?“ ma ovogodišnjem Weekend Media Festivalu u Rovinju. Tokom ovog predavanja, objasnio je zašto se naša sigurnost više ne može temeljiti samo na lozinkama, kao i kako lozinke, koje smo počeli koristiti još šezdesetih godina prošlog veka, sada postaju slab zaštitni mehanizam u digitalnom svetu.
Očekujemo da do 2026. godine imamo više od 1.500 zelenih megavata, što je 33 puta više nego 2012. godine, a preko dva i po puta više nego pre dve godine. U avgustu smo imali na mreži oko 390 elektrana na obnovljive izvore energije ukupne snage 753 MW, a u toku je izgradnja još 750 megavata novih elektrana na obnovljive izvore energije, rekla je danas ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović
Kompanija MaxBet od ove godine deo je kompanije Flutter International, međunarodne divizije Flutter Entertaiment, najvećeg globalnog operatera za sportsko klađenje i igre na sreću. Kao lider u inovacijama i pružanju vrhunske usluge u industriji igara na sreću, MaxBet je lansirao najnoviju marketinšku kampanju, koja je u potpunosti generisana pomoću veštačke inteligencije. Ova inovativna kampanja, koja uključuje i TV spot, predstavlja prvi ovakav poduhvat i postavlja nove standarde u industriji igara na sreću.
Šta imaju zajedničko Office Manager, poslovni partner kompanije, agencija unajmljena da organizuje teambuilding i freelancer angažovan da uradi dizajn korporativne prezentacije? Na prvi pogled ništa. Na drugi – svi oni mogu biti smatrani ne tako malom pretnjom po sajber bezbednost. Oni su insajderi, osobe kojima je dozvoljeni pristup kompanijskim resursima i koje zbog svog statusa uživaju poverenje unutar sistema. Zbog tog istog statusa oni mogu predstavljati opasnost po kompaniju, njene poverljive informacije i reputaciju. Njihove aktivnosti mogu proizvesti insajderske pretnje na razne načine, uključujući sajber pretnje, špijunažu, sabotažu…
Dušica Ignjić radi kao specijalistkinja za digitalne medije u kompaniji Mercator-S. Njen profesionalni put u kompaniji Mercator-S započeo je nakon pobede na takmičenju „FONboarding”, što joj je omogućilo da se pridruži kompaniji na poziciji marketing trainee u e-commerce sektoru. Iako je danas deo marketinškog sektora, njen fokus je i dalje na onlajn kanalu prodaje, gde kontinuirano doprinosi unapređenju e-commerce digitalne strategije, a jedan od najznačajnijih projekata na kojima je radila, i trenutno radi, jeste lansiranje prve velike kampanje za brend IDEA onlajn. Ponosna je na svoj karijerni put.