Biznis
Digital
Društvene Mreže
Današnja omladina gotovo ne može da zamisli dan bez mobilnog telefona, a sve više mladih je vezano za ove uređaje satima. Prema istraživanjima, mladi uzrasta od
Na Instagram Stories se do sada reagovalo privatno, pa je komentar ili emotikon stizao u inboks vlasnika posta.
Karijera u IT
Startup
eCommerce
Intervjui
Pogledajte više
Telegram botovi su jedan od najmoćnijih alata dostupnih na Telegram platformi, omogućavajući brendovima i pojedincima da automatizuju razne zadatke i poboljšaju korisničko iskustvo. Ovi botovi su programirane aplikacije koje mogu izvoditi specifične radnje, kao što su slanje poruka, odgovaranje na upite, pa čak i obavljanje kompleksnih zadataka kao što su obrada narudžbi ili rezervacija termina. U ovom tekstu ćemo istražiti kako Telegram botovi funkcionišu, koje su njihove različite primene i kako ih možete kreirati i koristiti za automatizaciju svakodnevnih zadataka.
Aplikacija Telegram od početka je hvaljena zbog svojih naprednih sigurnosnih funkcija, uključujući end-to-end šifrovanje za pozive i opciju automatskog brisanja poruka u tajnim četovima. Ipak, korisnici moraju biti svesni da ove mere nisu automatski aktivirane za sve poruke. Glavno je pitanje - da li se ova aplikacija nakon najnovijih događaja može okarakterisati kao bezbedna za korišćenje?
Ljudi koriste internet kao svojevrstan ventil, pišu stvari onlajn koje nikada ne bi rekli uživo. Iza onlajn profila je mnogo lakše osuditi i biti glasno „etičan”, čak toliko da se nekome ili nečemu uništi reputacija. S druge strane, mogućnost „odstranjivanja/otkazivanja” neke ličnosti, nekog brenda ili neke kompanije putem interneta – dobra je, jer, zapravo, daje moć i težinu glasu pojedinca koji je fan, mušterija ili konzument. Javno mnjenje je, ipak, tu da iskaže svoj stav i svoje emocije.
Vodeća aplikacija za razmenu poruka WhatsApp, sa preko 2 milijarde korisnika širom sveta, u svom najnovijem ažuriranju uvodi inovativnu funkciju koja korisnicima omogućava da izaberu jedinstveno i lako pamtljivo korisničko ime sa PIN zaštitom od nepoznatih brojeva koja treba da poveća nivo bezbednosti i privatnosti korisnika. Glavna prednost ove funkcije je mogućnost da korisnici komuniciraju bez potrebe za deljenjem svog broja telefona,
U našem prošlom tekstu ste imali prilike da se kompletno upoznate sa TEMU aplikacijom, a ovoga puta smo odlučili da vam damo potrebne savete kako da vaša kupovina na ovoj i sličnim aplikacija bude što je više sigurna i da vaš novac ne dođe u pogrešne ruke.
Aplikacija TEMU postala je prava senzacija na globalnom tržištu, a Srbija nije izuzetak. Ova platforma za e-trgovinu, koja obećava neverovatne popuste i širok asortiman proizvoda, privukla je pažnju mnogih korisnika, ali i izazvala brojne rasprave. Dok su jedni oduševljeni povoljnim cenama i raznovrsnom ponudom, drugi se pitaju da li su ove ponude suviše dobre da bi bile istinite. U vremenu kada je online kupovina postala deo svakodnevice, TEMU nudi nešto što na prvi pogled deluje kao odgovor na sve želje potrošača - ali da li je stvarno tako? U ovom tekstu istražićemo kako je TEMU uspeo da postane toliko popularan u Srbiji, analizirati njihove marketinške strategije i niske cene, te osvetliti širu sliku iza ove aplikacije.
Gotovo polovina (49 odsto) stanovništva EU uzrasta od 16 do 29 godina, prijavila je da su naišli na poruke na internetu koje su smatrali neprijateljskim ili ponižavajućim prema grupama ljudi ili pojedincima.
Gepek mobilna aplikacija pruža usluge putovanja, deljenja vožnje i dostave, i omogućava korisnicima učestvovanje u zelenom ekosistemu, povezivanje sa zajednicom i dodatnu zaradu. Platforma iz hrvatske Kutine, za koju kažu da je pandan Uberu, razvijana je kao social e-commerce platforma koja na jednom mestu ima sve potrebno da zadovolji potrebe korisnika. Razgovarali smo sa suosnivačem Gepek-a Kristijanom Škaricom.
All articles loaded
No more articles to load