Društvene mreže su odavno prestale da budu samo mesto za komunikaciju i deljenje sadržaja sa prijateljima. U 2024. godini, one su postale jedan od ključnih alata u oblikovanju potrošačkih navika, sa platformama kao što su Instagram, TikTok i Facebook koje direktno utiču na način na koji korisnici otkrivaju, istražuju i kupuju proizvode. Promene koje društvene mreže donose trgovinskom sektoru više nisu samo trend – one su suštinski deo globalne potrošačke kulture.
eCommerce Evolucija
Stručnjak za vođenje e-commerce projekata iz agencije Yemora Petar Nikolić, primenjuje napredne tehnike u personalizaciji podataka ne kršeći pritom politike privatnosti. Sa višegodišnjim iskustvom, Nikolić uspešno integriše zahteve klijenata s tehničkim kapacitetima platformi, koristeći Customer Data Platform (CDP) za efikasnije upravljanje podacima.
Nedavna prezentacija suosnivača i partnera u Gaia Consulting-u, i globalnog rukovodioca programa analitike elektronske trgovine u kompaniji Bayer, Ivana Rečevića na Digitalk konferenciji u Zrenjaninu, otvorila je nove perspektive o upotrebi podataka u digitalnom oglašavanju. Rečević je analizirao tradicionalni pristup digitalnom marketingu upoređujući ga sa praksama giganta kao što je Amazon, i ponudi je jedno od rešenje za unapređenje biznisa.
Direktor E-commerce Asocijacije Srbije Ivan Tanasković otkriva za WebMind impresivne brojke koje potrvrđuju procvat bezgotovinskih transakcija u našoj zemlji tokom 2023. godine. On Ističe da je domaća online trgovina u poslednjoj deceniji neprekidno rasla, te da je vrednost e-Commerce tržišta tokom 2023. godine po prvi put premašila milijardu evra, ostvarujući cilj ka kojem je težila osam godina, a da je već sada ta cifra iznad 1,6 milijardi evra. On naglašava i edukativni karakter Asocijacije, koji ima za cilj da kvalitetno obući domaće privrednike da se upuste u online biznis.
Mobi Banka je danas predstavila novi brend i mobilnu aplikaciju i najavila period intenzivnih priprema do 24. maja kada će i zvanično postati Yettel Bank, prva digitalna banka u Srbiji.
Razgovarali smo sa Željkom Bošnjakom i Vladimirom Ćukom, stručnjacima za digitalni marketing, koji smatraju da sistematska analiza (audit) - kroz ispitivanje, intervjue i uvid u dokumentaciju - može unaprediti poslovne performanse i boljšati svaki bizni. Audit poslovanja, prema njihovim rečima, ključan je za optimizaciju e-Commerce biznisa. Zamislite šta moze da uradi dobar audit, a onda zamislite sta moze da uradi jako dobar audit? – reči su dvojice stručnjaka koji otkrivaju strategije i pružaju savete za poboljšanje online prodaje.
All articles loaded
No more articles to load