Razgovarali smo sa influenserom Strahinjom Calovićem koji je za WebMind podelio uvide o tome kako sezonske rasprodaje utiču na eCommerce, kupovne navike i način komunikacije sa publikom tokom Black Friday popusta.
eCommerce & InfluenceMarketing
Digitalni svet pruža beskrajne mogućnosti, ali i izazove, posebno za mlađe generacije koje svakodnevno konzumiraju sadržaje sa društvenih mreža. Uloga influensera kao modernih medija postala je nezaobilazna tema, jer njihovi sadržaji utiču na mišljenja, stavove i vrednosti mladih. Upravo zbog toga, platforma #BoljiOnline, koju je pokrenula kompanija A1 Srbija, pruža roditeljima i mladima alate i znanja kako bi prepoznali relevantne informacije, razvili kritičko mišljenje i zaštitili se od dezinformacija.
Kada kupci biraju Miele, ne biraju samo uređaj, već saradnika koji postavlja nove standarde kvaliteta, jednostavnosti i sigurnosti u svakodnevnom životu. Kroz opcije poput „Klikni i testiraj“, Flash promocija i personalizovane podrške, Miele uspešno spaja digitalnu praktičnost sa toplinom individualnog pristupa, menjajući na taj način premium online kupovinu. Pročitajter autorski tekst Ive Serb Gretić, eCommerce & Marketing Specialist u kompaniji Miele.
Praznična sezona donosi priliku za osveženje garderobe, a IT i tech profesionalci sve više biraju stil koji spaja eleganciju i praktičnost. Bilo da ste freelancer koji radi iz home office-a ili deo korporativnog tima na video sastancima, pravi outfit može napraviti razliku između prosečnog i profesionalnog utiska. Kao sinonim za eleganciju i funkcionalnost, Tommy Hilfiger brend nudi kombinacije gardorobe koje odgovaraju potrebama savremenog čoveka.
Tokom promotivnih perioda poput Black Friday i prazničnih rasprodaja, potrošači se sve više oslanjaju na influensere kao pouzdane vodiče u donošenju odluka o kupovini. Međutim, zadatak influensera nije samo promocija, već i inspiracija za odgovorne e-Commerce kupovine koje donose najveću vrednost potrošačima. Na koji način brendovi koristeći influerski marketing za autentične preporuke, pozitivne recenzije i direktan uticaj na platformama mogu uticati na odluke potrošača? Razgovaramo sa influenserkom Ivom Jeremić.
Društvene mreže su odavno prestale da budu samo mesto za komunikaciju i deljenje sadržaja sa prijateljima. U 2024. godini, one su postale jedan od ključnih alata u oblikovanju potrošačkih navika, sa platformama kao što su Instagram, TikTok i Facebook koje direktno utiču na način na koji korisnici otkrivaju, istražuju i kupuju proizvode. Promene koje društvene mreže donose trgovinskom sektoru više nisu samo trend – one su suštinski deo globalne potrošačke kulture.
All articles loaded
No more articles to load