Brzi Pregled
Kompanija Radoznali Vrabac postavlja nove standarde u koristi inovativni pristup u izradi personalizovanih knjiga za decu i odrasle. Sa ljubavlju kao pokretačkom snagom, suosnivačica Tijana Mirkajlović je stvorila prvi personalizovani strip za svog nećaka, što je inspirisalo osnivanje kompanije. Danas, uz tim kreativaca, inženjera i eksperata, Radoznali Vrabac nudi bogat asortiman knjiga koje povezuju porodice i prijatelje kroz nezaboravne i unikatne priče. Za WebMind su govorili Ana Đurić i Stefan Milić iz Radoznalog Vrapca.
Olimpijske igre u Parizu 2024 ostaće upamćene po činjenici da će ih veći broj gledalaca pratiti putem mobilnog telefona. Kompanija Samsung se postarala da svi sportisti koji učestvuju na Olimpijadi u Parizu 2024. dobiju novi Galaxy uređaj, a cilj im je da sportisti beleže sve interesantne momente koje TV kamere neće uspeti. Svakako, profesionalni influenseri su u Francukoj i uveliko objavljuju viralne sadržaje.
Američka kompanija Google predstavila je nova ažuriranja za svoju Play Store prodavnicu, uvodeći funkcije pokretane veštačkom inteligencijom (AI) koje su usmerene na poboljšanje korisničkog iskustva.
Portal WebMind i Komora italijanko-srpskih privrednika (CCIS) organizuju 12. septembra u Italijanskom kulturnom centru u Beogradu Innovative Coffee Break, na kome će biti predstavljene inspirativne prezentacije vodećih stručnjaka iz oblasti digitalnih inovacija. Cilj nam je da kroz panel diskusiju i networking čujemo iskustva i planove domaće inovativne zajednice i stručne javnosti. Pridružite nam se.
Olimpijske igre 2024. u Francuskoj donose nove mogućnosti u komunikaciji sportista sa fanovima. Po prvi put u istoriji Olimpijskih igara, sportisti će imati slobodu da direktno dele svoja iskustva putem društvenih mreža, što predstavlja značajnu promenu u odnosu na prethodne igre gde su postojala stroga ograničenja.
Kompanija OpenAI najavila je novi proizvod za pretragu interneta pod nazivom SearchGPT. Ovaj inovativni alat osmišljen je da izazove dominaciju Google-a na tržištu pretraživača, pružajući korisnicima mogućnost da postavljaju dodatna pitanja u konverzacionom tonu i dobijaju preciznije odgovore.
Veštačka inteligencija (AI) se pokazuje kao ključni alat za ubrzavanje procesa prikupljanja podataka i generisanje vrednih uvida, sa sposobnošću da automatski prikuplja, čisti i analizira velike količine podataka. AI se pozicionira kao nezamenjiv alat u savremenoj analitici, a kako tehnologija napreduje, njena uloga u optimizaciji poslovnih procesa postaje sve značajnija, omogućavajući brže i preciznije donošenje odluka.
WhatsApp, najpopularnija aplikacija za razmenu poruka na svetu, sada ima preko 3 milijarde mesečno aktivnih korisnika, što je povećanje od 9 odsto u odnosu na prošlu godinu. Očekuje se da će broj korisnika porasti na 3,28 milijardi do 2025. godine.
Olimpijske igre u Parizu 2024. koje su počele danas i traju do 11. avgusta, predstavljaju prekretnicu u primeni veštačke inteligencije (AI) i tehnologije u sportu. Među ključnim inovacijama je zaštita sportista od sajber zlostavljanja, sa AI sistemom koji će nadgledati društvene mreže i označavati uvredljive poruke. Takođe, AI će automatski kreirati video sažetke događaja u različitim formatima i jezicima.
Film Deadpool and Wolverine koristi naprednu CGI tehnologiju kako bi stvorio spektakularne vizuelne efekte, donoseći publici dinamične borbene sekvence i realistične prikaze multiverzalnih svetova. Film koristi napredne CGI tehnologije kako bi oživeo složene scene borbe između Deadpoola i Wolverina, kao i za kreiranje multiverzalnih svetova
Kompanija Hemofarm je na čelu održive poslovne prakse sprovodeći ekološku, društvenu i upravljačku (ESG) odgovornost više od jedne decenije. U nedavnom intervjuu za Green News magazin, generalni direktor Hemofarma Ronald Zeliger ističe da je u priči o održivom razvoju „uključivanje zaposlenih prava vrednost koja dugoročno donosi rezultate“.
Osnivač startapa Aviato- analitičke platforme za podatke privatnog tržišta Eric Zhu, primer je osobe koje je u tinejdžetskim godinama ostavila trag na tržištu kroz ideju pretočenu u startap. Mediji prenose da je Zhu započeo je svoju preduzetničku priču na netipičnom mestu – školskom toaletu svoje srednje škole.