Digitalni Performans

Pogledajte više

U martu 2024. godine, Google je najavio značajne promene u svom algoritmu pretrage, što je izazvalo veliku pažnju među profesionalcima u digitalnom marketingu. Ove promene imaju potencijal da temeljno preoblikuju pristupe SEO strategijama i digitalnom oglašavanju. Kao neko ko se digitalnim marketingom, a najviše SEO-om bavi više godina, i kao predavač na temu digitalnog marketinga osetio sam potrebu da duboko uronim u analizu ovih promena kako bih vam pružio uvid u to kako se prilagoditi i iskoristiti nove prilike koje ove promene donose.
Pa, možda je "odreći se" prejaka reč da bi se opisalo Google-ovo ukidanje svojih kolačića trećih strana. Prestao je pratiti 1% korisnika Chrome pregledača kako bi prikazivao sadržaj na osnovu atributa otkrivenih tokom te pratnje. Procene ukazuju da globalno postoji 3,2 milijarde korisnika Chrome-a, tako da je Google upravo ukinuo pristup kolačićima za oko 32 miliona ljudi — što je više od populacije Teksasa.
U prethodnom tekstu ste bili u prilici da se upoznate sa pojmom progresivnom povećanja cena, ali i sa EU regulativom po ovom pitanju. Ako još uvek niste, obavezno pročitajte prvi deo na linku, kako biste razumeli temu progresivnog povećanja cena u celosti. Za razumevanje ove teme potrebno je i poznavanje srodnih pojmova, pa ćemo njih objasniti u nastavku.
Učitano sve