United Cloud, inovativni centar United Grupe, organizovao je prvi u seriji ekspertskih MeetUp događaja, okupivši vodeće stručnjake iz oblasti striming tehnologija. Centralna tema ovog skupa bila je budućnost AV1 kodeka i sve veći
Digitalni Performans
Google je u partnerstvu sa Admixer Media da bi unapredio lokalno oglašavanje.
Mark Zakerberg je govorio o jednom od svojih najvećih žaljenja za dve decenije vođenja Fejsbuka. Tokom gostovanja u podkastu „Acquired“
Pogledajte više
Google namerava da iznenadi korisnike njegovog Workspace-a, kako bi ozbiljno shvatitli pojam sajber bezbednosti. Kompanija je odlučila da od 30. septembra pristup Google nalozima sa aplikacija trećih strana (manje bezbednih) ili uređaja koji zahtevaju korisničko ime ili lozinku neće važiti.
TikTok je postao globalni fenomen, pružajući platformu za kreativnost i personalizovanu interakciju. Jedan od aspekata koji je stekao popularnost na ovoj platformi je analiza lica, koja pomaže korisnicima da razumeju kako njihovo lice može uticati na njihov uspeh kao influenseri. Evo pregleda kako analiza lica funkcioniše i kakve karakteristike su poželjne na mrežama za influensere.
Predavanje o neuromarketingu na temu "Kako ‘dekodirati’ ljudski mozak" održano je juče na Fakultetu oragnizacionih nauka u Beogradu. Na ovu intrigantnu temu govorio je stručnjak za neuromarketing Nikolaos Dimitriadis. On se dotakao ključnih koncepata neuromarketinga, ističući razliku između svesnih i nesvesnih procesa u mozgu.
U dinamičnom i stalno evoluirajućem svetu informacionih tehnologija i digitalnih medija, potreba za kontinuiranim usavršavanjem i obrazovanjem postaje ne samo poželjna već i neophodna. U srcu ove neprekidne težnje za znanjem stoji Semos Education, institucija koja se ističe svojim pristupom obrazovanju i inovativnim programima obuke koji su usko povezani sa realnim potrebama tržišta rada.
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) su jedino globalno takmičenje koje je 100% digital. Po sedmi put IAB Serbia organizuje ovo prestižno međunarodno priznato takmičenje za najbolje digitalne kampanje i projekte u Srbiji. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da prepoznaju i istaknu savršenstvo egzekucije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 17. aprila u ponoć u jednoj ili više kategorija.
U Zrenjaninskom hotelu Vojvodina od 19. do 21. aprila održaće se ovogodišnja Digitalk konferencija, pod sloganom "Zrenjanin, the Eagle has landed!"
Učitano sve