Google je u partnerstvu sa Admixer Media da bi unapredio lokalno oglašavanje.
Digitalni Performans
Mark Zakerberg je govorio o jednom od svojih najvećih žaljenja za dve decenije vođenja Fejsbuka. Tokom gostovanja u podkastu „Acquired“
Google namerava da iznenadi korisnike njegovog Workspace-a, kako bi ozbiljno shvatitli pojam sajber bezbednosti. Kompanija je odlučila da od 30.
Pogledajte više
TikTok je postao globalni fenomen, pružajući platformu za kreativnost i personalizovanu interakciju. Jedan od aspekata koji je stekao popularnost na ovoj platformi je analiza lica, koja pomaže korisnicima da razumeju kako njihovo lice može uticati na njihov uspeh kao influenseri. Evo pregleda kako analiza lica funkcioniše i kakve karakteristike su poželjne na mrežama za influensere.
Predavanje o neuromarketingu na temu "Kako ‘dekodirati’ ljudski mozak" održano je juče na Fakultetu oragnizacionih nauka u Beogradu. Na ovu intrigantnu temu govorio je stručnjak za neuromarketing Nikolaos Dimitriadis. On se dotakao ključnih koncepata neuromarketinga, ističući razliku između svesnih i nesvesnih procesa u mozgu.
U dinamičnom i stalno evoluirajućem svetu informacionih tehnologija i digitalnih medija, potreba za kontinuiranim usavršavanjem i obrazovanjem postaje ne samo poželjna već i neophodna. U srcu ove neprekidne težnje za znanjem stoji Semos Education, institucija koja se ističe svojim pristupom obrazovanju i inovativnim programima obuke koji su usko povezani sa realnim potrebama tržišta rada.
IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) su jedino globalno takmičenje koje je 100% digital. Po sedmi put IAB Serbia organizuje ovo prestižno međunarodno priznato takmičenje za najbolje digitalne kampanje i projekte u Srbiji. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da prepoznaju i istaknu savršenstvo egzekucije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 17. aprila u ponoć u jednoj ili više kategorija.
U Zrenjaninskom hotelu Vojvodina od 19. do 21. aprila održaće se ovogodišnja Digitalk konferencija, pod sloganom "Zrenjanin, the Eagle has landed!"
U martu 2024. godine, Google je najavio značajne promene u svom algoritmu pretrage, što je izazvalo veliku pažnju među profesionalcima u digitalnom marketingu. Ove promene imaju potencijal da temeljno preoblikuju pristupe SEO strategijama i digitalnom oglašavanju. Kao neko ko se digitalnim marketingom, a najviše SEO-om bavi više godina, i kao predavač na temu digitalnog marketinga osetio sam potrebu da duboko uronim u analizu ovih promena kako bih vam pružio uvid u to kako se prilagoditi i iskoristiti nove prilike koje ove promene donose.
Učitano sve