Brzi Pregled
- All
- Advertajzing
- Društvene Mreže
- Inženjerska Tehnologija
- Man Mind
- Startup
- Veštačka Inteligencija
- Vesti
Čaša vrhunskog viskija, razgovor sa prijateljima i bekstvo od svih dnevnih obaveza – makar na trenutak. Sve to zvuči kao idealno “muško” druženje – i upravo to je bila zamisao koju je prvi WMAN Afterwork event uspeo da ostvari! WMAN magazine, Philips, L’Oréal Paris Men Expert i Versace organizovali su Afterwork druženje u Libertador Lounge klubu – pozvani su uticajni muškarci iz različitih sfera kako bi podelili jedno veče čistog hedonizma i opuštanja!
“Jedinstvenost TikTok-a ogleda se u potpunom fokusu na kratke, dinamične, interaktivne video formate koji podstiču brendove da stvaraju autentičan, često neformalan sadržaj, kako bi na brz i kreativan način preneli svoju osnovnu poruku. Brendovi treba da budu svesni TikTok pravila i potrebno je da prilagode svoj pristup kako bi kreirali sadržaj koji je usklađen sa politikom oglasa, uz to privlačan i relevantan za ciljnu publiku”, rekao je stručnjak za digitalni marketing Marko Živković iz kompanije Aleph u razgovoru za WebMind.
Na panel-diskusiji „Pazar vredan 360 milijardi dolara – Kako osvojiti generaciju Z“, održanoj u okviru Spotlight konferencije u Amsterdamu, industrijski lideri podelili su svoja strateška uvida o tome kako kompanije mogu da privuku pažnju generacije Z – generacije koja već ima značajan uticaj na globalno tržište i menja način na koji brendovi komuniciraju sa svojim potrošačima.
Na ATP turniru serije 250, Belgrade Open, koji počinje sutra i održava se do 9. novembra u Beogradskoj areni, umesto tradicionalnih linijskih sudija koristiće se napredni elektronski sistem odlučivanja Bolt6 ELC Live. Ova inovacija donosi preciznost i efikasnost u suđenju, a Beograd se pridružuje svetskim gradovima koji prihvataju modernu tehnologiju u sportu.
U digitalnoj eri u kojoj je pažnja potrošača vredna poput zlata, brendovi se takmiče ne samo za vidljivost, već i za uspostavljanje stvarne veze sa svojom publikom. Na konferenciji Spotlight u Amsterdamu, Adnan Faliun, marketing direktor za EMEA region u Mastercardu, otvorio je nove perspektive o tome kako brendovi mogu koristiti prednosti višekanalnog marketinga za postizanje održivog uspeha.
Drugi dan Spotlight konferencije u Amsterdamu doneo je značajne uvide u moć zajednica na društvenim mrežama. Elfrid Samba, izvršni direktor i suvlasnik kompanije Butterfly 3ffect i bivši šef društvenih mreža u Gymsharku, podelio je kako uspešna izgradnja i održavanje angažovane zajednice može transformisati rast brenda.
Pre nekoliko dana počelo je veliko istraživanje mentalnog zdravlja IT sektora u našoj zemlji. U njemu mogu da učestvuju svi zaposleni u ovom sektoru, bez obzira na poziciju.
Verujem da svako novo vreme stvara vrednosti kojih nismo svesni. Deca će se dobro snaći sa novim tehnologijama, posebno ona koja se budu rodila dok je aktuelan trend korišćenja veštačke inteligencije. Ja nemam ništa protiv veštačke inteligencije ni novih tehnologija, i ja nisam od onih koji žale za davnim i prošlim vremenima, rekao je glumac Tihomir Stanić, komentarišući lični odnos prema novim tehnologijama.
Huawei Watch GT 5 Pro donosi sve što vam je potrebno za optimalan trening i postizanje vrhunskih performansi, ako ste zaljubljenik u biciklizam ili pak neko ko se interesuje za ovakvu vrstu rekreacije. Profesionalni biciklista Georg Zimerman otkriva ključne savete za pripremu, trening planove, ishranu i oporavak, uz podršku pametnog sata koji unapređuje svaku fazu treninga.
U svetu marketinga, gde se podaci i tehnologija prepliću, veštačka inteligencija (VI) više nije samo alat – ona postaje pokretačka snaga. Drugog dana Spotlight konferencije u Amsterdamu, Maks Rašer, osnivač TheLazyMarketer-a, podelio je svoje vizionarske strategije za korišćenje veštačke inteligencije u marketinškim kampanjama, pokazujući kako tehnologija može da redefiniše kreativne pristupe i unapredi angažman s klijentima.
Drugi dan Spotlight konferencije u Amsterdamu doneo je pravo osveženje u svetu digitalnog marketinga. Džon Tornton, kreativni kopirajter u kompaniji SURREAL, svojim harizmatičnim i inspirativnim izlaganjem otkrio je kako zabavan i razigran sadržaj – koji bi mnogi nazvali „glupošću“ – može da se transformiše u snažan pokretač prodaje.
U cilju jačanja inovacionog ekosistema i partnerstava između startapa i korporacija, ICT Hub je u saradnji sa Inicijativom „Digitalna Srbija“ organizovao radni doručak za medije pod nazivom „Saradnja startapa i korporacija – ko gradi budućnost.“