Veštačka Inteligencija

Pogledajte više

Nova božićna reklama kompanije Coca-Cola, kompletno generisana pomoću veštačke inteligencije (AI), izazvala je reakcije na društvenim mrežama. Dok jedni hvale inovativnost i modernizaciju, drugi ističu izostanak tradicionalnih elemenata koji su predstavljaliduh praznika. Polemike na društvenim mrežama i u medijima ukazuju na duboku podelu u percepciji AI tehnologije u kreativnim industrijama.
Novi alati na bazi veštačke inteligencije nude rešenje za kreiranje prezentacija, i pomoći će vam da zaboravite na sve sate provedene u PowerPointu kreirajući idealne slajdove. Veštačka inteligencija sada to radi umesto vas – kreira besprekorne prezentacije za nekoliko sekundi. Ovo je lista najboljih alata koji će vam promeniti način rada i uštedeti dragoceno vreme.
U svetu marketinga, gde se podaci i tehnologija prepliću, veštačka inteligencija (VI) više nije samo alat – ona postaje pokretačka snaga. Drugog dana Spotlight konferencije u Amsterdamu, Maks Rašer, osnivač TheLazyMarketer-a, podelio je svoje vizionarske strategije za korišćenje veštačke inteligencije u marketinškim kampanjama, pokazujući kako tehnologija može da redefiniše kreativne pristupe i unapredi angažman s klijentima.
Institut za veštačku inteligenciju Srbije sa zadovoljstvom najavljuje pokretanje međunarodnog istraživačkog EU Horizon projekta ARTIFACT (Artificial Intelligence for Flood Resilient Infrastructure) u saradnji sa prestižnim evropskim partnerima – Tehnološkim univerzitetom Delft, IHE Delft Institutom za obrazovanje u oblasti voda i Tehnološkim univerzitetom u Hamburgu.
Učitano sve