Advertajzing

Pogledajte više

Na panel-diskusiji „Pazar vredan 360 milijardi dolara - Kako osvojiti generaciju Z“, održanoj u okviru Spotlight konferencije u Amsterdamu, industrijski lideri podelili su svoja strateška uvida o tome kako kompanije mogu da privuku pažnju generacije Z – generacije koja već ima značajan uticaj na globalno tržište i menja način na koji brendovi komuniciraju sa svojim potrošačima.
U digitalnoj eri u kojoj je pažnja potrošača vredna poput zlata, brendovi se takmiče ne samo za vidljivost, već i za uspostavljanje stvarne veze sa svojom publikom. Na konferenciji Spotlight u Amsterdamu, Adnan Faliun, marketing direktor za EMEA region u Mastercardu, otvorio je nove perspektive o tome kako brendovi mogu koristiti prednosti višekanalnog marketinga za postizanje održivog uspeha.
U svetu marketinga, gde se podaci i tehnologija prepliću, veštačka inteligencija (VI) više nije samo alat – ona postaje pokretačka snaga. Drugog dana Spotlight konferencije u Amsterdamu, Maks Rašer, osnivač TheLazyMarketer-a, podelio je svoje vizionarske strategije za korišćenje veštačke inteligencije u marketinškim kampanjama, pokazujući kako tehnologija može da redefiniše kreativne pristupe i unapredi angažman s klijentima.
Malo koga nisu prolazili žmarci dok je gledao film „Društvo mrtvih pesnika“ u kome centralnu ulogu ima jedan inspirativni profesor. Srce nam je svima puno i dok gledamo domaći film „Šešir Koste Vujića“ u kome je glavni lik takođe jedan nastavnik koji ima specifičan odnos sa svojim đacima. Iako je poslednjih godina ova profesija, bar na prvi pogled, izgubila na značaju, jedna reklama podsetila nas je ovih dana koliko su učitelji, nastavnici i profesori važni u životima naše dece…a samim tim i u životima svih nas.
Učitano sve