Na panel-diskusiji „Pazar vredan 360 milijardi dolara - Kako osvojiti generaciju Z“, održanoj u okviru Spotlight konferencije u Amsterdamu, industrijski lideri podelili su svoja strateška uvida o tome kako kompanije mogu da privuku
Advertajzing
U digitalnoj eri u kojoj je pažnja potrošača vredna poput zlata, brendovi se takmiče ne samo za vidljivost, već i
U svetu marketinga, gde se podaci i tehnologija prepliću, veštačka inteligencija (VI) više nije samo alat – ona postaje pokretačka
Pogledajte više
U značajnom preokretu medijskih navika, online platforme su po prvi put pretekle televiziju kao glavni izvor vesti za većinu odraslih u Velikoj Britaniji. Ova promena odražava širi i kontinuirani prelazak ka digitalnim kanalima informisanja, podstaknut tehnološkim napretkom i promenama u preferencijama mlađih generacija.
Malo koga nisu prolazili žmarci dok je gledao film „Društvo mrtvih pesnika“ u kome centralnu ulogu ima jedan inspirativni profesor. Srce nam je svima puno i dok gledamo domaći film „Šešir Koste Vujića“ u kome je glavni lik takođe jedan nastavnik koji ima specifičan odnos sa svojim đacima. Iako je poslednjih godina ova profesija, bar na prvi pogled, izgubila na značaju, jedna reklama podsetila nas je ovih dana koliko su učitelji, nastavnici i profesori važni u životima naše dece…a samim tim i u životima svih nas.
Kako neuromarketing utiče na poslovanje, održivost i tehnološke inovacije i koliko naše nesvesno učestvuje u donošenju svakodnevnih odluka – samo su neke od tema o kojima je za BIZLife govorio dr Nikolaos Dimitriadis, sertifikovani neuromarketar i šef neurokonsultantskih usluga u kompaniji Optimal HR Group u Atini.
Od ekološke održivosti do inicijativa za podizanje svesti o određenom socijalnom pitanju, CSR kampanje su moćno sredstvo za biznise da pokažu svoju posvećenost zajednici, da demonstriraju svoje vrednosti i ciljeve koji prevazilaze trku za profit.
Učitano sve