U današnjem digitalnom svetu, reputacija je postala jedan od najvažnijih faktora koji utiču na poslovni uspeh. Kao direktor i glavni urednik portala WebMind, želim da podelim uvide o važnosti upravljanja reputacijom u digitalnom
Karijera u Digitalu
U dinamičnom i stalno evoluirajućem svetu informacionih tehnologija i digitalnih medija, potreba za kontinuiranim usavršavanjem i obrazovanjem postaje ne samo
Povodom DigiTalk konferencije i eCommerce day-a u Zrenjaninu, suosnivač i izvršni direktor DigiTalka Vladimir Kovač govorio je za WebMind o
Pogledajte više
Žale se muškarci da ih malo nervira kada o ženama za žene govore žene. OK. Probaćemo onda nešto drugačije. U ovom martovskom broju magazina BIZLife, koji je tradicionalno posvećen upravo ženama, o nama će govoriti – trojica muškaraca. Svaki iz svog ugla daće nam svoju viziju položaja žena u današnjem društvu i poslovnom svetu. Borislav Despotović, glavni i odgovorni urednik magazina BIZLife, govoriće o damama u biznisu, Lazar Jovanović, direktor portala WebMind, analiziraće ulogu žena u IT sektoru, a Đorđe Odavić, urednik portala Održime, objasniće nam zašto baš žene „vladaju” ESG sektorom.
Na današnjem Workshop-u i panelu na temu Google Analytics i budućnosti bez Cookies-a, koji su organizovali portal WeMind i IAB Srbija, učestvovali su stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga i analitike, Predrag Đuričić, marketing ekspert iz ePonude, Marijana Borković, specijalista za marketing i komunikacije iz RNIDS-a i Jelena Feratović Digital Team Lead-a Phoenix Group Serbia. Oni su analizirali aktuelne trendove u praćenju konverzija i govorili o alternativama za kolačiće trećih strana. Takođe, učesnicima su dali savete za praćenje nove Google analitike (GA4) koja će zameniti dosadašnje ustaljene prakse.
U zemljama Evropske unije 55 odsto građana između 16 i 74 godina ima osnovne digitalne veštine, a na listi zemalja članica prednjači Holandija gde taj udeo iznosi 83 odsto, dok je u Rumuniji samo 28 procenata digitalno pismenih.
Da je veštačka inteligencija poprilično aktuelna i inspiršuća tema, pokazao je i kretivan tim beogradske agencije za integrisane komunikacije Represent Communications. Sa ciljem da pošalje jasnu poruku kandidatima i budućim kolegama, nastalo je neobično oglasno rešenje koje je izazvalo veliku pažnju na društvenim mrežama.
Učitano sve