ENG

Marketing Summit u znaku veštačke inteligencije

Ovogodišnja Marketing Summit konferencija okupila je predstavnike najvažnijih kompanija koje posluju u okviru FMCG sektora (roba široke potrošnje), kao i pratećih industrija. Jedna od centralnih tema događaja bio je panel o primena veštačke inteligencije u kreiranju marketinških kampanja, kome je prisustvovala ekipa WebMind-a, u nadi da će Vam preneti utiske i poznati širu javnost sa inovacijama na tom polju.

Vreme Čitanja: 2 min

marketing-summit-1086-fi

Izvor: WebMind

Veštačka inteligencija će dovesti do automatizacije sadržaja u biznisu

Direktor marketinga kompanije Imlek Jovan Bugarčić smatra da će se buduće marketing kampanje prevashodno zasnivati na personalizaciji sadržaja, u čemu će od velike pomoći biti napredni alati veštačke inteligencije.

“Za svakog od nas moguće je personalizovati sadržaj. Verujem da će ubuduće Facebook i Googl dosta napredovati u tom smeru. Stoga i traže veliki broj aseta, slika i videa kako plasirali sadržaj širokom krugu ljudi. Jedna američka firma koja se bavi prodajom polovnih automobila kreirala je za svakog svog kupca personalizovan video, i to je bilo, čini mi se 2019. godine”, objasnio je Bugarčić učesnicima samita.

On je istakao da veruje da je momenat automatizacije sadržaja jako blizu, i da će to promeniti tradicionalni pristup marketinškim kampanjama.

Bugarčić je na primeru upotrebe ChatGPT programa predstavio kako je pomoću odgovarajučih pisanih komandi navodio program da mu da najbolje moguće rešenje, i pohvalio se da je kampanja za novi Imlekov proizvod kreirana pomoću veštačke inteligencije.

Ipak, Bugarčić je pored svih prednosti koje donose ovi softicirani alati naglasio da nikada ne trebamo unositi zaštićene podatke.

Takođe, dodao je da je potrebno  proveriti tehničku informaciju koju nam daje ChatGPT, pošto je moguće da odgovori različito, u zavisnosti od zavisnosti od našeg dobrog ili lošeg pitanja.

Veštačka inteligencija je pogrešno shvaćena i pocenjena

“Na početku smo svi instalirali ChatGPT i počeli da ga koristimo na slobodan I neprofesionalan način. Veštačka inteligencija će promeniti način poslovanja I života. Trebamo da razmišljamo o etičnosti”, objasnio je Bugarčić.

Vodeći kreativni i digitalni web strateg Lazar Džamić predstavio je korisne alate, i preporučio ih kao korisne kao za kreiranje marketinških kampanja.

Podelićemo sa čitaocima neke od njih: Script to video, Voice cloning i Googl pixel 8.

Džamić je kupljenima poručuo da je bitno postaviti pitanje “Šta mi možemo da uradimo za veštačku inteligenciju”, i da ćemo tim putem doći do njene bolje primene u praksi.

Posetioci samita u toku dana prisustvovali su i prezentacijama o bihevioralnoj nauci u savremenom FMCG marketing. Takođe, predstavljena je i studija slučaja – stvaranje brenda Zlatiborac, uticaj tehnologija na medijski pejzaž.

Marketing Summit je za prethodnih 10 godine posetilo više od 3.500 učesnika iz više od 350 kompanija. I ove godine, u fokusu konferencije su bili globalni trendovi, istraživanja, potrošači, digital, brend lideri, kreativnost, ali i AI koji sve više pronalazi primenu u svetu marketinga.

IZBOR UREDNIKA

Prijavi se na novosti.