Ovaj skup ima za cilj da okupi stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i analitike, kako bi zajednički istražili nove trendove u praćenju konverzija i alternativama za kolačiće trećih strana, koji su neizostavan deo digitalnog oglašavanja i analize posetilaca na web stranicama.
Naravno, uz priču o ovoj temi ne možemo zanemariti ni činjenicu da ćemo se uskoro pozdraviti sa kolačićima trećih strana. Koji je trenutno status, koje alternative se nude i da li su one zaista dovoljno dobre da zamene praksu na koju smo navikli?
Workshop će održati:
Vladimir Ćuk ekspert u oblasti analitike, digitalnih medija, business development-a i strateškog pozicioniranja proizvoda, trenutno na poziciji marketing i eCommerce direktora u kompaniji Gigatron, kao i Predrag Đuričić marketing expert sa preko 12 godina u AdTech ekosistemu i sa strane SSP/DSP/DMP, AdOps/Programmatic menadžer u Ringier-u, funkcija AdTech-a u KupujemProdajem, trenutno u ePonudi na funkciji AdTech/Monetizacioni menadžer.
Vodiće workshop, fokusirajući se na konverzije – njihovo setovanje, praćenje i sve ostale elemente koji su ključni u ovom kontekstu. Nakon uspešnog obrađivanja promena koje GA4 donosi, ovog puta će se detaljnije osvrnuti na praktične aspekte i izazove sa kojima se stručnjaci susreću u cookiesless eri.
Panelisti:
Na panelu će učestvovati predstavnici vodećih kompanija i organizacija u digitalnom marketingu, Marijana Borković specijalista za marketing i komunikacije (RNIDS), Jelena Feratović Digital Team Lead (Phoenix Group Serbia), Vladimir Ćuk, kao i drugi ugledni stručnjaci čija imena će uskoro biti objavljena. Diskusija će pokriti trenutni status tržišta bez kolačića trećih strana, moguće alternative i njihovu efikasnost u zamenu za dosadašnje prakse.
Kotizacije i prijava:
Prijave za događaj možete izvršiti putem linka.
Cene kotizacija su sledeće:
- Redovna cena: 15.000 RSD
- T1 – redovni članovi IAB Serbia: 8.000 RSD
- T2 – pridruženi članovi IAB Serbia: 9.000 RSD
- T3 – pridruženi članovi IAB Serbia: 10.000 RSD
- Studentska kotizacija: 4.500 RSD
Za prijavu i dodatne informacije, zainteresovani se mogu obratiti putem e-maila na [email protected].
Ne propustite priliku da se upoznate sa najnovijim trendovima i strategijama u digitalnom marketingu, i da iz prve ruke čujete od vodećih stručnjaka kako se prilagoditi svetu bez kolačića trećih strana. Očekujemo vas na događaju koji će oblikovati budućnost digitalnog oglašavanja.
Za više informacija, pratite WebMind i IAB Serbia na društvenim mrežama i našim zvaničnim web stranicama.