Workshop i panel na temu Google Analytics i budućnost bez Cookies-a

WebMind, u saradnji sa IAB Serbia, sa zadovoljstvom najavljuje predstojeći workshop i panel diskusiju na temu "Google Analytics & Cookiesless era". Događaj će se održati 27. marta 2024. godine, u prostorijama hotela Holiday Inn (Španskih boraca 74, Novi Beograd), u periodu od 10 do 14 časova.

Vreme Čitanja: 2 min

webmind-iab-1087-fi

Izvor: WebMind/IAB

Ovaj skup ima za cilj da okupi stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga i analitike, kako bi zajednički istražili nove trendove u praćenju konverzija i alternativama za kolačiće trećih strana, koji su neizostavan deo digitalnog oglašavanja i analize posetilaca na web stranicama.

Naravno, uz priču o ovoj temi ne možemo zanemariti ni činjenicu da ćemo se uskoro pozdraviti sa kolačićima trećih strana. Koji je trenutno status, koje alternative se nude i da li su one zaista dovoljno dobre da zamene praksu na koju smo navikli? 

Workshop će održati:

Vladimir Ćuk ekspert u oblasti analitike, digitalnih medija, business development-a i strateškog pozicioniranja proizvoda, trenutno na poziciji marketing i eCommerce direktora u kompaniji Gigatron, kao i Predrag Đuričić marketing expert sa preko 12 godina u AdTech ekosistemu i sa strane SSP/DSP/DMP, AdOps/Programmatic menadžer u Ringier-u, funkcija AdTech-a u KupujemProdajem, trenutno u ePonudi na funkciji AdTech/Monetizacioni menadžer.

Vodiće workshop, fokusirajući se na konverzije – njihovo setovanje, praćenje i sve ostale elemente koji su ključni u ovom kontekstu. Nakon uspešnog obrađivanja promena koje GA4 donosi, ovog puta će se detaljnije osvrnuti na praktične aspekte i izazove sa kojima se stručnjaci susreću u cookiesless eri.

Panelisti:

Na panelu će učestvovati predstavnici vodećih kompanija i organizacija u digitalnom marketingu, Marijana Borković specijalista za marketing i komunikacije (RNIDS), Jelena Feratović Digital Team Lead (Phoenix Group Serbia), Vladimir Ćuk, kao i drugi ugledni stručnjaci čija imena će uskoro biti objavljena. Diskusija će pokriti trenutni status tržišta bez kolačića trećih strana, moguće alternative i njihovu efikasnost u zamenu za dosadašnje prakse.

Kotizacije i prijava:

Prijave za događaj možete izvršiti putem linka.

Cene kotizacija su sledeće:

  • Redovna cena: 15.000 RSD
  • T1 – redovni članovi IAB Serbia: 8.000 RSD
  • T2 – pridruženi članovi IAB Serbia: 9.000 RSD
  • T3 – pridruženi članovi IAB Serbia: 10.000 RSD
  • Studentska kotizacija: 4.500 RSD

Za prijavu i dodatne informacije, zainteresovani se mogu obratiti putem e-maila na masterclass@iab.rs.

Ne propustite priliku da se upoznate sa najnovijim trendovima i strategijama u digitalnom marketingu, i da iz prve ruke čujete od vodećih stručnjaka kako se prilagoditi svetu bez kolačića trećih strana. Očekujemo vas na događaju koji će oblikovati budućnost digitalnog oglašavanja.

Za više informacija, pratite WebMind i IAB Serbia na društvenim mrežama i našim zvaničnim web stranicama.

Prijavi se na novosti.