Generacija Z, kao generacija digitalnih domorodaca, radikalno je promenila način na koji kompanije moraju da pristupe angažovanju klijenata. Ali, kako brendovi mogu uspešno da iskoriste ovu profitabilnu demografsku grupu? Na panel-diskusiji, industrijski stručnjaci iz nekih od najvećih platformi koje utiču na generaciju Z otkrili su ključne strategije za osvajanje ove moćne generacije.
U panelu su učestvovali Kejt Melet, direktorka za globalna partnerstva u Snapchat-u, Majkl Korkoran, menadžer za digitalni marketing u Ryanair-u, i Sander Peters, lider u poslovnom marketingu u TikTok-u. Oni su podelili ključne strategije za osvajanje ove dinamične i uticajne demografske grupe.
Razumevanje vrednosti generacije Z
Jedan od najvećih izazova za brendove je razumevanje vrednosti i ponašanja generacije Z. Oni daju prioritet autentičnosti, inkluzivnosti i transparentnosti – i mogu brzo da primete kada brend nije originalan.
Kejt Melet iz Snapchat-a objasnila je kako brendovi mogu da iskoriste izvanredna, interaktivna iskustva platforme, kao što je proširena stvarnost (AR), kako bi se povezali sa generacijom Z na autentičan i privlačan način. Razigran, ali duboko ličan stil komunikacije na Snapchat-u omogućava brendovima da stvore emotivne veze koje ova publika očekuje.
„Možete da izgradite svoju kulturu sa publikom sa kojom se povezujete. Kako često kažemo, ‘Mi nismo platforma za društvene medije, mi smo Snapchat.’ Naša kampanja ‘Manje #društvenih #medija, više #Snapchat-a’ privukla je generaciju Z da se povežu sa Snapchat-om zato što veruju da je njihova zajednica i prijatelji sa kojima se povezuju tu pred njima“, zaključila je Melet.
Izvor: WebMind redakcija
Lojalnost kroz angažovanje
Generacija Z je zainteresovana za interakciju i zabavu. Majkl Korkoran iz Ryanair-a objasnio je kako aviokompanija koristi humor u svojoj eksternoj komunikaciji kako bi izgradili jaku lojalnost brendu. Ryanair je uspešno osvojio društvene mreže i generaciju Z prihvatajući autentičnost i zabavu u svom sadržaju. Korkoran je podelio socijalnu strategiju Ryanair-a, koja uključuje ne samo promociju usluga, već i direktnu komunikaciju u realnom vremenu sa mlađom publikom, naravno na društvenim mrežama.
„Radite sa kreatorima, ne stvarajte sopstveni organski sadržaj jer ne može da ponudi autentičnost“, savetovao je Majkl iz Ryanair-a kao uspešnu strategiju.
Moć TikTok-a: Viralnost i interakcija TikTok je možda ultimativna platforma za pronalaženje generacije Z, sa mogućnošću stvaranja viralnog sadržaja koji se brzo širi. Sander Peters je istakao da brendovi mogu da iskoriste prednosti algoritma TikTok-a kako bi generisali organski doseg i stvorili viralne momente koji ispunjavaju želju i očekivanja generacije Z za brzim sadržajem. Peters je podelio savete o tome kako brendovi mogu da kreiraju sadržaj koji je ne samo zabavan i pogodan za deljenje, već i značajno povezan sa vrednostima generacije Z.
Zaključak Sandera, kao stručnjaka i bivšeg zaposlenog u Google-u i LinkedIn-u, je da generacija Z ima drugačiji raspon pažnje, što znači da žele:
Strukturu u priči prema kojoj donose odluke.
Stimulaciju – interaktivne reklame kako bi se zadržali i vratili.
Generacija Z gleda duge video-sadržaje na TikTok-u i morate biti dobri da vaše video privuče pažnju.
„TikTok ne može da postoji bez kreatora. I strategija TikTok-a treba da bude da omogući kreatorima da stvaraju, a ne da interveniše. Kreatori grade identitet, a ne obrnuto,“ zaključio je Sander.
Panel-diskusija predstavila je dragocene uvide o tome kako brendovi mogu da se povežu sa generacijom Z – publikom koja predstavlja budućnost potrošača i koja može biti ključni faktor za dugoročan uspeh na tržištu.