Učesnicima su se danas obratili Vladimir Đukanović (Filozof sa Wall street-a), Ana Petrović (Nutricionistički studio), Dunja Jovanić (BEBE brend), Vukan Simić (Fishingbooker), Ana Brzaković (Digital way), Tatjana Vojtehovski (PCI – NLP), Ajdin Brković (MonetizeAd) i Vladimir Stanković (Biznis priče).
Dunja Jovanić je kroz svoje predavanje učesnicima predstavila kako je tekao put nastanka njenog brenda BEBE. „Teško je naći zajednički jezik u poslovanju sa starijim generacijama kada vi pripadate „digitalnoj eri“. Fokus je stavila na to koliko je za promociju i rast pratilaca na društvenim mrežama važno postavljanje sadržaja u real vremenu.
Vukan Simić naveo je kako je svoj biznis razvio iz ljubavi prema pecanju, kao i da uspešan i zdrav biznis ne može da nastane preko noći. „Moraš da naučiš da „pozajmljuješ“ rešenja – neophodno je inspirisati se najboljima u industriji“ istakao je Simić.
U okviru BizBalans razgovora Tatjana Vojtehovski objasnila je na koji način nam NLP pomaže da naučimo kako se osećamo, jer ćesto ni ne znamo kako smo, kao i da treba da prihvatimo ukoliko smo nedovoljno dobro. „Pogrešna uverenja vode pogrešnim odlukama – imamo uverenja koja smo „nasledili“, koja nas koče, a često ih nismo ni svesni.“
Vladimir Stanković je na kraju konferencije, sumirao utiske sa učesnicima i najavio narednu „Biznis priče“ konferenciju koja je planirana za 2. i 3. april 2025. godine.
Više informacija o konferenciji možete pronaći na web stranicama: https://biznisprice.com/konferencija/