Lider u tehnologiji putovanja Flix postaje partner UEFA Evropske lige i UEFA Konferencijske lige

Flix, globalni lider u tehnologiji putovanja, s ponosom najavljuje da je postao službeni partner UEFA Evropske lige i UEFA Konferencijske lige za naredne tri sezone, od 2024. do 2027. godine. Nadovezujući se na veliku popularnost UEFA-inih takmičenja, partnerstvo ima za cilj da motiviše što više ljudi na održiva i zajednička putovanja, omogućujući svima da budu deo ovih događaja uz pristupačne autobuske i železničke karte.

Vreme Čitanja: 2 min

flix-uefa-2343-fi

Izvor: Flix

Kao službeni UEFA-in partner za dva takmičenja, Flix će nastaviti da inspiriše navijače i sve one koji to žele da postanu. Kroz novo partnerstvo, Flix će povećati svest o održivim, zajedničkim putovanjima na različitim dodirnim tačkama, od oglašavanja i vidljivosti na stadionima do promocija usmerenih na navijače, uključujući nagradne igre, popuste na vožnje do stadiona i još mnogo toga. Cilj partnerstva je ujediniti ljude — bilo da su to prijatelji, porodica ili navijači — uz Flix, koji ih prevozi do gradova u kojima se održavaju UEFA-ina takmičenja, čineći svako putovanje delom celokupnog doživljaja.

Panevropska mreža – Flix i UEFA povezuju Evropu

Partnerstvo između Flixa i UEFA-e zasniva se na zajedničkim vrednostima i obostranoj predanosti održivosti i pristupačnosti u celoj Evropi. Flix ostvaruje veću pristupačnost utakmicama nudeći pristupačne mogućnosti povezanosti putem vozova i autobusa do većine gradova domaćina, smanjujući pritom ekološki uticaj putovanja kroz kolektivni prevoz. U poslednje dve sezone, Flix je već povezivao više od 130 gradova učesnika , od kojih su mnogi manja mjesta koja nemaju direktan pristup dugolinijskom prevozu.

“Ponosni smo što smo službeni partner UEFA Evropske lige i UEFA Konferencijske lige. Sport povezuje ljude, baš kao i Flix. Počeli smo prije 11 godina u Nemačkoj, a sada smo prisutni u 44 zemlje širom sveta. Ovo partnerstvo odražava našu ambiciju da održiva putovanja učinimo dostupna svima – bilo da je reč o putovanju u cilju posete porodici i prijateljima ili navijanja za omiljeni fudbalski klub,” rekao je André Schwämmlein, CEO i suosnivač Flixa.

Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA-e, izjavio je: “Uzbuđeni smo zbog partnerstva s Flixom, kompanijom koja povezuje zajednice širom Evrope putem kolektivnih prevoznih sredstava i deli našu viziju za održiviju budućnost. Bilo da navijači putuju na uzbudljivu utakmicu UEFA Evropske lige ili UEFA Konferencijske lige ili planiraju produženi boravak, olakšavamo im da dožive čaroliju fudbala na kultnim stadionima u prelepim evropskim gradovima.”

Kombinacija sporta i održivog putovanja

Fudbal i mogućnosti kolektivnog prevoza usko su povezani, jer oboje podstiču osećaj zajedništva i povezuju ljude različitog porekla i kultura. Kao najpopularniji sport na svetu, fudbal redovno okuplja mase na stadionima iz celog sveta. Kolektivna prevozna sredstva poput dugolinijskih autobusa i vozova igraju ključnu ulogu u lakšem pristupu utakmicama, omogućujući velikim grupama da putuju zajedno, čime se podstiče osećaj zajedništva koji započinje već na putu do stadiona. Kolektivni prevoz ka sportskim događajima pomaže u podsticanju održivosti: kada se navijači odluče za zajednička putovanja, emisije CO2 značajno se smanjuju u poređenju s drugim oblicima prevoza , što ima izvanredan uticaj na okolinu u kontekstu velikih fudbalskih takmičenja.

Kompanija Flix nastoji da transformiše javni linijski prevoz nudeći održivu i pristupačnu opciju putovanja autobusima i vozovima u 44 zemlje na četiri kontinenta. Sa asset-light poslovnim modelom i inovativnom tehnološkom platformom, Flix, lansiran 2013. godine, brzo je uspostavio vodeću poziciju u javnom linijskom autobuskom prevozu u Evropi, Severnoj Americi i Turskoj, i kroz svoje brendove FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç i Greyhound, brzo se širi nadalje i u Južnoj Americi i Indiji.

S obzirom na važnost održivog putovanja, Flix teži da postane karbonski neutralna kompanija do 2040. godine u Evropi, a do 2050. na globalnom nivou. Kako bi procenio svoj napredak unutar naučno priznatih okvira, Flix je postavio ciljeve za emisiju gasova u sklopu SBTi inicijative.
Dok kompanija Flix upravlja komercijalnim aspektima poslovanja kao što su planiranje mreže, određivanje cena, operativna kontrola, marketing i prodaja, upravljanje kvalitetom, kao i stalni razvoj proizvoda na osnovu

Prijavi se na novosti.