Veštačka Inteligencija

Konferencija „Vision 25“, u organizaciji Koučing Centra, uz podršku Fonda za inovacionu delatnost, okupila je stručnjake, poslovne lidere i inovatore kako bi razmatrali transformativnu moć veštačke inteligencije. U fokusu su bile multidisciplinarne perspektive,
Izdvajamo pet pouzdanih alata za detekciju AI-generisanog sadržaja, koji imaju ključnu ulogu u zaštiti autentičnosti i integriteta.
Banca Intesa Beograd, članica međunarodne bankarske grupacije članica međunarodne bankarske grupacije Intesa Sanpaolo, uvela je interaktivni sistem izveštavanja pomoću alata

Pogledajte više

U svetu u kojem potrošači očekuju sve više od brendova, personalizacija korisničkog iskustva postala je neophodnost. Standardne marketinške poruke koje se obraćaju širokoj publici više nisu dovoljne – potrošači žele personalizovane poruke, proizvode i usluge koje odgovaraju njihovim specifičnim potrebama. Ovaj novi nivo personalizacije postao je moguć zahvaljujući veštačkoj inteligenciji (AI), koja se sve više koristi kako bi brendovi stvorili dublje, značajnije veze sa svojim korisnicima.
U vremenu kada je veštačka inteligencija (AI) nezaobilazna tema u svetu biznisa, postavlja se pitanje koliko kompanije zaista razumeju i koriste njen potencijal? Kako bi dobili odgovore na ovo pitanje, ICT Hub, Srpska asocijacija menadžera (SAM) i Represent Communication pokreću istraživanje koje će obuhvatiti preduzeća svih veličina i industrija u Srbiji.
AI nije alatka, on je agent koji će iz osnova promeniti način na koji komuniciramo, i kako se obraćamo digitalno svetu, rekao je Milan Gospić, član UO eCommerce Asocijacija Srbije na regionalnoj konferenciji XPERIENCE 2024, održanoj u Sava Centru. Celokupni događaj je postavio nove standarde u razumevanju i primeni digitalnih rešenja, a nas su zanimala dešavanja na polju veštačke inteligencije i njene primene pa smo sa posebnom pažnjom ispratili panel koji je ponudio odgovor na pitanje: Kako koristiti AI?
AI restoran Ethos ATX koji se reklamira na Intagramu privukao je pažnju više od 70. 000 pratilaca. Ovaj fiktivni restoran iz Teksasa, koristi veštačku inteligenciju kako bi kreirao raskošne obroke, neobične menije i privukao hiljade pratilaca na društvenim mrežama. U njemu Elon Mask sipa piće, a veštačka inteligencija sprema na oko privlačne obroke.
Zdravstveni izveštaj kompanije STADA za 2024. godinu pokazuje da 62% Evropljana ima pozitivan stav prema veštačkoj inteligenciji. Polovina (47%) veruje da dobro razume tehnologiju i uverena je da će ona biti od koristi društvu, dok je još 15 procenata otvoreno za istraživanje mogućnosti veštačke inteligencije. Ipak, kada je u pitanju njena upotreba u ličnoj zdravstvenoj zaštiti, većina Evropljana je i dalje suzdržana. Najpozitivniji odnos u prihvatanju veštačke inteligencije iskazuju Portugal (73%), Španija (70%), Rumunija (68%), Srbija i Mađarska (65%). Nasuprot njima, negativan stav ističu građani Uzbekistana (53%), Irci (48%), Finci (45%) i Švajcarci (44%).
SPLET Tech konferencija, koja okuplja inovatore i preduzetnike iz regiona, održana je danas u mts Dvorani, gde su posetioci imali priliku da čuju vrhunske stručnjake iz različitih oblasti. Među njima je bio osnivač i CEO Represent Systema dr Borislav Miljanović koji je govorio o tome koliko je važno da pratimo razvoj veštačke inteligencije jer će nas u suprotnom penzionisati.
Učitano sve