Ananas lansirao prvi e-fulfillment centar u ovom delu Evrope

Ananas e-commerce i zvanično je otvorio prvi specijalizovani e-fulfillment centar, magacin prilagođen visokim, svetskim standardima sa modernim tehničkim rešenjima koja omogućavaju efikasno i sigurno skladištenje robe.

Vreme Čitanja: 2 min

ananas-centar-1492-fi

Izvor: Ananas

Magacin, površine 10.000 kvadratnih metara, prostire se na četiri sprata, a ono što ga izdvaja jeste Pick Tower sistem (višespratno skladištenje) i konvejer dužine od 700 metara koji omogućavaju transport robe do bilo koje pozicije u skladištu.

„Ananas je prvi u regionu koji je rekao da mora biti vlasnik svakog koraka korisničkog iskustva, od samog početka. Od izbora proizvoda, preko toga od kog trgovca će se kupiti proizvod, sve do same dostave, pa na kraju i ako je potreban i povrat robe. Znači sve što smo investirali u taj ekosistem je sa ciljem da reši različite probleme: dostupnost proizvoda, tačnost lagera, brzinu dostave… Različite tipove dostave mi, kroz svoju kurirsku službu ili sa našim partnerima, osiguravamo da klijentu pošiljka stigne na najkomforniji način za njega, da isporučimo određeni proizvod, odnosno paket sa Ananasa direktno na traženu adresu, na paketomat ili u paket zonu“, objašnjava Marko Carević, CEO Ananas e-commerca.

Takav sistem skladištenja povećava produktivnost i do 40 odsto i značajno skraćuje vreme pripreme porudžbine. Ono što razlikuje Ananas e-fulfillment centar od drugih jeste i poseban princip skladištenja robe iste vrste na različitim pozicijama, posebno dizajnirani punktovi za pakovanje, kao i pet izlaza ka kurirskim službama čime se ubrzava proces komisioniranja robe. Zahvaljujući svemu ovome, Ananas već sada za 97 odsto porudžbina iz svog e-fulfillment centra, započne isporuku do krajnjeg kupca već u toku narednog dana od trenutka porudžbine.

„Paket jednom kad je spakovan, trgovci mogu da ga drže kod nas fulfillment centru, a trećina trgovaca to već i radi, ili ima opciju da iz svog magacina i radnje direktno šalje robu. Jednom kada je trgovac potvrdio da je spakovan paket, onda na scenu nastupa softver koji smo mi izgradili, dakle veoma sofisticiran algoritam koji u realnom vremenu određuje kom kuriru i na koji način dodeljuje koje pakete“, objašnjava naš sagovornik.

Ananas e-fulfillment centar je u potpunosti povezan sa ananas.rs platformom i u punom kapacitetu može da spremi i do 65 000 pošiljki na dnevnom nivou. Više od hiljadu trgovaca prodaje svoje proizvode preko Ananasa, a čak trećina njih u ovom trenutku koristi usluge e-fulfillment centra.

„Ako ste se odlučili da prodajete nešto onlajn, osim što morate da osnujete firmu, vi morate da napravite ugovore sa kurirskim službama, morate robu negde držite, znači potreban vam je magacin. Potrebno je da se dogovorite i sa bankom u vezi sa plaćanjem, morate da podignete webshop, morate da se oglašavate, znači neophodno je da razne veštine savladate“, poručuje Marko Carević i dodaje: „Danas sa Ananasom sve to je ekstremno lako, znači mi već sada imamo preko 10 kompanija koje ne postoje mimo Ananas univerzuma. Na njima je samo da odluče koju robu prodaju, šta žele da poruče od svog dobavljača, ona stiže direktno u naš magacin, a Ananas dalje radi etiketiranje, skladištenje, oglašavanje, prodaju pakovanje i dostavu do krajnjeg klijenta. Sve to mi rešavamo za trgovce u Srbiji i to je, siguran sam, jedan od pokretača malog biznisa u budućnosti.“

Inače, otvaranje najsavremenijeg e-fulfillment centra u ovom delu Evrope predstavlja jedno od najznačajnijih dostignuća kompanije Ananas, a na njihovoj platformi za online kupovinu već sada možete pronaći preko pola miliona artikala. Ananas trenutno posluje na tržištu Srbije i Severne Makedonije, a u trećem kvartalu planira se širenje i na tržišta Crne Gore i Bosne i Hercegovine, čime će kompanija dodatno učvrstiti svoju poziciju lidera na regionalnom e-commerce tržištu.

Prijavi se na novosti.