Nova LG kampanja koja širi optimizam na društvenim mrežama postala pravi hit

Plejlista kompanije LG na društvenim mrežama pod nazivom „Optimizuj svoj feed“ za svega tri nedelje prikupila je neverovatnih 1,2 milijarde pregleda

Vreme Čitanja: 2 min

lg-saopstenje-1619-fi

Izvor: LG

Izazov podstiče učesnike da kreiraju pozitivniju atmosferu

Kompanija LG Electronics (LG) pokrenula je globalni izazov na društvenim mrežama u kome podstiče korisnike širom sveta da kreiraju i dele trenutke svakodnevnog optimizma na svojim profilima, a sve u cilju jačanja pozitivnog uticaja svog osnovnog slogana Life’s Good.

Odvijajući se na Tiktoku i Instagramu, izazov podstiče učesnike da kreiraju pozitivniju atmosferu na feed-ovima svojih društvenih mreža objavljivanjem optimističnih trenutaka i selfija na kojima, poput K-pop muzičkih zvezda, pomoću palca i kažiprsta jedne ruke formiraju srce, uz heštegove #Lifesgood i #Optimismyourfeed.

„LG je posvećen ispunjavanju svog obećanja Life’s Good – Život je lep. Ovaj izazov na društvenim mrežama ima za cilj da otkrije i podeli šta slogan Life’s Good znači našim korisnicima“, izjavila je Hjuen Kim, potpredsednica i šefica LG Divizije za upravljanje brendom. „Verujemo u snagu optimističkog stava prema životu, a naš izazov Optimizuj svoj feed na društvenim mrežama posvećen je tome da inspiriše više pozitivnih aktivnosti kako u virtuelnom, tako i u stvarnom svetu.“

Izazov na društvenim mrežama deo je LG kampanje „Optimizuj svoj feed i prati prošlomesečno lansiranje istoimene LG plejliste – kolekcije originalnog sadržaja koji, kada se na njega reaguje, povlači više optimističkog sadržaja na vaš feed. Kreirana u saradnji sa globalnim influenserima poznatim po svom pozitivnom uticaju, plejlista korisnicima pruža mogućnost da dožive više inspirišućih i vedrijih objava. Samo tri nedelje nakon objavljivanja na Tiktoku, Jutjubu i ostalim društvenim mrežama, plejlista je privukla više od 1.2 milijarde pregleda. Ovo je odjeknulo među korisnicima u svetu i izazvalo njihove komentare u kojima su istakli želju da se pridruže i tako pozitivno utiču na svoje algoritmove.

Izazov inspiriše korisnike širom sveta da se pridruže influenserima kao što su Tina Čoi, Viktorija Braun, Džoš Harmon, Team1llusion, Lena Vivas i Samjul Vajdenhofer i zajedno sa njima šire optimizam na feed-ovima društvenih mreža. Samo četiri dana nakon pokretanja, oko 21.000 korisnika se već pridružilo pokretu kako bi delili svoje optimistične trenutke.

LG je u međuvremenu takođe pokrenuo oflajn kampanju pod nazivom „Optimizuj svoj dan“, koja će trajati do početka jula. Nastavljajući prošlogodišnju praksu, kamion ukrašen kompanijskim sloganom Life’s Good obići će 11 poslovnih lokacija u Južnoj Koreji. Kamion ima veliki LED ekran na kojem se emituju video zapisi iz kampanje Life’s Good i prikazuju slogani pozitivnosti koje su delili zaposleni u LG-u širom sveta. LG veruje u širenje kampanjske poruke optimizma kako među zaposlenima, tako i širom sveta.

„Svi mi smo ambasadori brenda LG“, izjavio je izvršni direktor kompanije Vilijam Čo. „Ako svako od nas počne da unosi vedrinu u svoje okruženje korak po korak, verujem da će LG jednog dana postati kompanija koja zaista zrači pozitivnošću, doprinoseći kreiranju boljih života i boljeg sveta“, rekao je on.

Više detalja o kampanji Life’s Good možete pronaći na stranici kampanje www.lg.com/lifesgood.

Prijavi se na novosti.