Korišćenje AI od izuzetne važnosti za zaposlene u kompaniji Planeta Sport- ePlaneta

Direktor marketinga kompanije Planeta Sport – ePlaneta Igor Grmuša govorio je za WebMind o primeni alata na bazi veštačke inteligencije u marketing strategijama. Prema njegovim rečima, od izuzetne važnosti za kompaniju je koriščenje AI alata u svakodnevnom radu zbog uštede najkupljeg resursa – vremena. Grmuša se takođe osvrnuo na novi Google algoritam, a komentarisao je I moć AI alata u kreiranju deepfake sadržaja.

Vreme Čitanja: 2 min

grmusa-eplaneta-1118-fi

Foto: WebMind

WEBMIND: Koje alate na bazi veštačke inteligencije (AI) koristite u svakodnevnom radu u ePlaneti?

Grmuša: Što se tiče AI alata, u kompaniji Planeta Sport – ePlaneta koristimo ChatGPT i Midjourney. ChatGPT nam je od velike pomoći za web sajt, i opise na društvenim mrežama, dok Midjourney koristimo za izradu vizuala u kampanjama koje plasiramo.

Takođe, koristimo i određene alate koji nam pomažu da dobijemo produkt vizuale. To su naši artikli koje slikamo na nekoj lutki, i uz pomoć određenog alata napravimo model sa bilo kojom pozadinom. To nam dosta skraćuje vreme i štedi resurse.

WEBMIND: Koliko je veštačka inteligencija doprinela kvalitetu sadržaja i brzini obrade vizuala?

Grmuša: AI alati su poboljšali procese, ali smatram da kvalitet trenutno nije nešto što dolazi do izražaja. Pre bih rekao da su glavni benefiti brzina obrade, ušteda vremena i novca. Nama u kompaniji predstoji fotografisanje na određenoj planini sa snegom (i ako ga nema) – a alati će nam pomoći da dobijemo vizuale koji će biti dovoljno dobrog kvaliteta za kampanju.

WEBMIND: Zbog čega je bitno da zaposleni u ePlaneti budu upoznati sa alatima na bazi AI?

Grmuša: Mislim da je izuzetno bitno da zaposleni u našoj kompaniji budu upoznati sa alatima na bazi veštačke inteligencije pošto je to budućnost koja nas čeka “iza ćoška”.

WEBMIND: Da li strahujete od novog Google algoritma koji će sankcionisati sajtove koji se hrane generisanim podacima putem AI?

Grmuša:  Novi Google algoritam do sada nije uticao na portal Planeta Sport-a, pošto vodimo računa o sadržaju koji reprodukujemo. Nastavićemo da pratimo situaciju, a ako primetimo da nove mere negativno utiču moraćemo da se prilogodimo i osmislimo nove načine primene veštačke inteligencije.

WEBMIND: Kako osigurati zaštitu pojedinca i kompanije kada je u pitanju deepfake?

Grmuša: Posebno u nadolazećem periodu, biće teško napraviti razliku između stvarnog vizuala i onog koji generišu alati veštačke inteligencije. Jedno od rešenje može biti specifično označavanjem materijala nastalog putem alata na bazi veštačke inteligencije, što je potrebno rešiti zakonskim putem.

Profesor književnosti zagubljen u odajama ekonomskog, tech i IT novinarstva.

Prijavi se na novosti.