Socijalizacija nam omogućava da bolje osluškujemo potrebe zaposlenih

Tijana Jovanović je HR menadžerka u kompaniji DataArt, gde je posvećena radu sa ljudima i unapređenju radnog okruženja. Kao neko ko je završio hotelijerstvo i započeo karijeru u toj industriji, navikla je na brze promene i svakodnevna dešavanja, što se nastavilo kasnije i u tehnološkoj industriji. Idealna kombinacija joj je rad sa ljudima, mogućnost stvaranja nečeg novog, a u isto vreme i zadaci na kojima može da radi individualno. Pored toga, postala je i koordinator za program stručne prakse u beogradskoj kancelariji i pomaže mentorima i praktikantima da što bolje sarađuju i što više napreduju. Trudi se da, gde god da radi, doprinese nekom novom idejom. Voli druženje i nastoji da slobodno vreme ispuni što zanimljivijim sadržajima.

Vreme Čitanja: 2 min

tijana-jovanovic-1868-fi

Izvor: Stefan Jovanovic

Koja tehnologija vas inspiriše i koje veštine treba da razvijaju mladi profesionalci?

Jedan od trendova koji me posebno inspiriše jeste uspon rada na daljinu i digitalne saradnje. Tehnologije koje omogućavaju rad na daljinu, poput video-konferencija, kolaborativnih alata i klaud platformi, značajno su promenile način na koji radimo i komuniciramo. Ovaj trend povećava fleksibilnost, produktivnost i zadovoljstvo zaposlenih, dok istovremeno omogućava zapošljavanje talenata sa bilo koje lokacije.

Mladi profesionalci koji žele da budu uspešni u digitalnom svetu moraju da razvijaju tehničke veštine, koje podrazumevaju razumevanje osnovnih tehnologija koje su trenutno na tržištu, kao i kontinuirano učenje i prilagođavanje novim tehnologijama, jer smo svedoci brzih tehnoloških promena. Isto tako bih izdvojila rad na tzv. mekim veštinama, gde su veštine komunikacije i timskog rada značajne za uspeh i zaposlenih i kompanije. Drago mi je što DataArt veliku pažnju poklanja učenju i razvoju. Zaposleni imaju pristup različitim kursevima i platformama za učenje, kao i mentorskim programima koje sprovodimo na globalnom nivou.

Šta biste istakli kao najvažniji projekat i najveći uspeh u svojoj karijeri?

Projekat koji je do sada najviše obeležio moju karijeru bio je u prethodnoj kompaniji, gde sam zajedno sa koleginicom iz tima postavila kompletno HR odeljenje. Ovo je uključivalo uspostavljanje svih pravnih, administrativnih i operativnih procesa. Povećali smo broj zaposlenih sa 30 na 150, što je zahtevalo izuzetnu pažnju prema procesima regrutacije i integracije novih članova tima. Kroz ovaj projekat naučila sam kako HR odeljenje funkcioniše u potpunosti. Razvila sam razumevanje o tome šta je potrebno da zaposleni budu sigurni i zadovoljni, da kompanija bude u skladu sa zakonima i da ja budem sigurna u svoje veštine i odluke.

Da li biste radije radili iz kancelarije ili od kuće?

Veoma mi se dopada trend rada sa bilo koje lokacije, koji je postao popularan od pandemije. Ipak, kao osoba koja radi u HR timu i koja voli da radi sa ljudima, moram priznati da malo više preferiram rad iz kancelarije. Socijalizacija nam omogućava da bolje osluškujemo potrebe zaposlenih, da ih motivišemo i pružimo podršku kada je to potrebno. Ipak, isto tako cenim fleksibilnost i mogućnost rada od kuće, koju DataArt pruža. Ova mogućnost je značajna kada se ne osećamo najbolje, kada želimo da izbegnemo gužvu u prevozu ili kada smo na nekoj drugoj lokaciji. Hibridni model rada nam, definitivno, omogućava da budemo produktivni, dok istovremeno balansiramo profesionalne i lične potrebe.

Profesor književnosti zagubljen u odajama ekonomskog, tech i IT novinarstva.

Prijavi se na novosti.

Prijavi se na novosti.