Interaktivna budućnost igre Barbie
U fokusu saradnje nalazi se razvoj igračaka koje će koristiti veštačku inteligenciju za real-time komunikaciju s decom, odgovaranje na pitanja i učenje kroz igru, sve uz strogo poštovanje bezbednosnih i privatnosnih standarda. U planu su i digitalne verzije brendova koje će korisnicima omogućiti interakciju putem aplikacija ili online platformi.
Mattel već koristi ChatGPT Enterprise za interne procese razvoja i inovacija, a sada taj potencijal širi i na krajnje korisnike. Kako je izjavio Brad Lightcap, COO OpenAI-ja, cilj je da se spoje „tehnološke mogućnosti sa maštom dece“ i da se igračkama udahne novi život u digitalnom dobu.
Tehnologija kao odgovor na pad potražnje
Ova odluka dolazi u trenutku kada se industrija suočava sa padom interesovanja za tradicionalne igračke, usled digitalizacije navika mlađih generacija. Mattel vidi u veštačkoj inteligenciji priliku da reintegriše svoje brendove u svakodnevicu dece, kroz iskustva koja su i edukativna i zabavna, objavio je portal Business Standard.
Iako Mattel još uvek razmatra konačni oblik i funkcionalnosti prve AI igračke, očekuje se da će ona otvoriti potpuno novo poglavlje u svetu zabave za najmlađe – i podići letvicu kada su u pitanju očekivanja potrošača od interaktivnih proizvoda.