Fotografije iPhone 17 Pro Max koje su uzburkale javnost
U danima pred zvaničnu premijeru nove generacije iPhone-a, u javnost su procurele fotografije modela označenog kao “engineering sample“ iPhone-a 17 Pro Max. Ove slike, koje su objavili poznati insajderi na društvenim mrežama, brzo su obišle svet i izazvale raspravu: da li Apple zaista planira da preskoči crnu boju?
Na fotografijama se jasno vide primerci u tamno plavoj i narandžastoj nijansi, dok uobičajena crna, koja je decenijama bila sinonim za eleganciju i „default“ opciju mnogih korisnika, nije prisutna. Iako Apple često uvodi nove boje – podsećamo se nedavnih ljubičastih i zlatnih varijanti – crna je gotovo uvek ostajala u ponudi. Njeno potpuno odsustvo deluje kao nagoveštaj velike promene u strategiji, objavio je TechRadar.
Za sada nema zvanične potvrde iz Cupertina, ali istorija pokazuje da ovakva curenja često budu tačna. Apple pažljivo bira trenutke kada menja dizajn ili paletu boja, a odluka da se crna izbaci mogla bi biti pokušaj da se tržištu ponudi nešto osvežavajuće i neočekivano.
Simbolika boje i tržišna strategija
Za mnoge korisnike crna boja nije samo estetski izbor, već i simbol prestiža i univerzalnosti. Crni iPhone oduvek je važio za „sigurnu“ opciju – elegantan, profesionalan i prilagodljiv svakoj prilici. Njegov izostanak mogao bi da polarizuje publiku: dok će jedni pozdraviti hrabrost Apple-a da napravi iskorak, drugi bi mogli biti razočarani što gube svoju omiljenu nijansu.
Analitičari navode da se iza ove odluke može kriti i marketinški trik. Uvođenje ekskluzivnih boja često pokreće potražnju i naglašava ekskluzivnost proizvoda. Ukoliko Apple izbaci crnu iz standardne ponude, moguće je da će je vratiti u specijalnim izdanjima, čime bi dodatno podigao interesovanje i opravdao višu cenu.
Ne treba zanemariti ni globalne trendove – modna industrija poslednjih godina favorizuje intenzivnije tonove, a Apple možda prati taj talas. Plava i narandžasta, boje koje se pominju u curenjima, odlično se uklapaju u priču o modernijem, dinamičnijem brendu.