Volmartov Meta-Univerzum: Da li će se ovaj maloprodajni lanac pridružiti virtuelnom svetu?

Ako ste u potrazi za novim virtuelnim svetovima, vest o Volmartovom ulasku u meta-univerzumu će vam ulepšati dan. Verovali ili ne, ovaj maloprodajni gigant već neko vreme planira da ponudi virtuelni svet pun igara, muzike, pa čak i reklamne proizvode, s ciljem da usreći sve mlade korisnike.

Hajde da zavirimo u Volmartov meta-univerzum.

Vreme Čitanja: 4 min

Volmart meta-univerzum

Ilustracija: Milica Mijajlovic

Još jedan važan detalj je da Volmart ne namerava da naplaćuje pristup svom virtuelnom univerzumu. Umesto toga, Walmart Metaverse je potpuno besplatan do daljnjeg, i omogućava svima koji žele da se pridruže da postanu deo ove nove društvene zajednice.

Šta je Volmart?

Ako vam nije poznato ime Volmart, možda ćete se zapitati šta je u pitanju. Ova američka korporacija je je vodeći maloprodajni lanac u SAD i jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u svetu.

Volmartova misija je da ponudi najniže moguće cene i obezbedi ljudima pristup kvalitetnim proizvodima po ceni koja je samo delić standardnih troškova. Drugim rečima, prvobitni cilj osnivača Volmarta Sema Voltona (Sam Walton) bio je da kupcima pruži dobar kvalitet i način da poboljšaju svoje živote.

Pored toga, Volmart je poznat po partnerstvima sa drugim industrijskim gigantima i prihvatanju najnovijih tehnologija. Kompanija ulaže u tehnologiju kako bi unapredila pristupačnost svojih prodavnica i pružila zabavu svojim lojalnim kupcima.

Dakle, kako Volmart već duže vreme pažljivo prati najnovije trendove, i nije iznenađenje što ovaj industrijski gigant ulazi u prostor meta-univerzuma.

Da li Volmart Postaje Deo Meta-Univerzuma?

Dobra vest je ta da se Volmart udružio sa Roblox-om i pokrenuo ne jedno već dva virtuelna iskustva dostupna na Roblox platformi, takođe poznatoj kao Walmart Metaverse (tj. Volmartov meta-univerzum). Ova virtuelna iskustva pojavljuju se pod imenom Walmart Land i Walmart’s Universe of Play, a svako pruža jedinstveno iskustvo svojim posetiocima.

Prema CNBC-u, Volmart je počeo pripreme za potencijalnu saradnju sa Roblox-om početkom 2022. Bilo je potrebno skoro godinu dana da se finalizuju planovi i strategije pre predstavljanja nove onlajn platforme potrošačima.

Pridruživanje meta-univerzumu jedna je od Volmartovih najboljih odluka u poslednjih par godina. Roblox je istaknuta platforma sa preko 52,2 miliona aktivnih korisnika na dnevnom nivou širom sveta. Udruživanje snaga sa tako moćnim brendom samo će pomoći Volmartu u pronalaženju najboljeg načina da zadovolji potrebe svojih potrošača.

Walmart Land

Izvor: Statista

„Roblox je jedna od najvećih platformi sa najbržim rastom u meta-univerzumu, i znamo da naši potrošači tamo provode mnogo vremena,“ rekao je direktor marketinga Volmarta u SAD Vilijam Vajt (William White).

Zatim je dodao da je Volmart usredsređen na „stvaranje novih i inovativnih iskustava koja izazivaju uzbuđenje kod njih (potrošača), nešto što mi (Volmart) već radimo u zajednicama u kojima žive, a sada i u virtuelnim svetovima u kojima se igraju.

Da li je Roblox Meta-Univerzum?

Roblox je virtuelni svet i često se smatra liderom meta-univerzuma. Slično kao Volmartov meta-univerzum, Roblox je stvoren s ciljem da približi zajednice i pruži sveobuhvatno iskustvo svim svojim igračima.

Roblox je nesumnjivo jedan od najvećih i najpoznatijih virtuelnih svetova. Redovno predstavlja nove funkcije svojim korisnicima i proširuje spektar dostupnih aktivnosti. Naime, korisnici Robloxa mogu da gledaju utakmice ili koncerte, idu u kupovinu ili se jednostavno druže sa svojim prijateljima za vreme igre.  Toliko lepih stvari nudi jedan razvijeni Roblox meta-univerzum.

Zašto je Volmart Napravio Igru Roblox?

Kao što smo rekli ranije, Volmartov meta-univerzum se sastoji od dva iskustva virtuelne stvarnosti – Walmart Land i Universe of Play. Iako su oba delovi Volmartovog meta-univerzuma, ove virtuelne stvarnosti se razlikuju na mnogo načina.

Na primer, „Walmart Land će doneti prvoklasnu modu, stil, lepotu i proizvode za zabavu globalnoj Roblox zajednici direktno,” kaže se na veb-sajtu Volmart-a. S druge strane, Volmartov Universe of Play je „najbolja virtuelna destinacija za igračke u Roblox-u“.

Walmart Land

Foto ilustracija: Freepik

Pokretanjem novih Roblox iskustava, Volmart pokušava da postane deo rastućeg meta-univerzuma. Oba nova iskustva u Volmartovom meta-univerzumu omogućavaju igračima da kupuju virtuelnu robu i sarađuju sa poznatim brendovima. Pored različitih proizvoda, obe virtuelne realnosti će takođe uključivati izazove koji mogu pomoći igračima da zarade koine. 

Direktor marketinga u Volmartu Vilijam Vajt kaže da su Roblox svetovi probni poligoni pred ulazak u meta-univerzum. Da bi ovaj projekat zaživeo, kompanija je podnela nekoliko prijava za zaštitu žiga u vezi sa meta-univerzumima, NFT-ovima i kriptovalutama. Na kraju, kompanija bi mogla da zaradi od projekata u meta-univerzumu i NFT-a ako se primeni prava strategija.

CNBC veruje da Volmart pokušava da iskoristi snagu NFT-a i poveže svoje nove svetove sa digitalnim tokenima sa stvarnom vrednošću. Dakle, iako je Volmartov meta-univerzum bio investicija, sve će se isplatiti u budućnosti ako Volmart uspe da stvori NFT kolekciju i proda je u okviru Volmartovog meta-univerzuma. 

Kao dodatni podsticaj, Volmart se nada da će privući korisnike generacije Z u svoj Volmart meta-univerzum. Ponudiće virtuelnu prodavnicu u kojoj korisnici mogu da zarade koine i značke za kupovinu virtuelnih proizvoda.

Roblox igrica

Foto ilustracija: Freepik

U Volmartu kažu da će igra takođe imati I DJ kabinu, interaktivno takmičenje u sviranju klavira i virtuelnu garderobu. Pored toga, korisnici mogu da kupe odeću i aksesoare popularnih brendova, uključujući Madison Beer i Halsei’s Makeup.

Ali zašto je to uopšte važno?

  • Veb 3.0: Ulazak jednog poznatog brenda u meta-univerzum doprineće normalizaciji veb3 tehnologija
  • Marketing: Volmart stvara novi trend koji će nesumnjivo povećati svest o brendu. Pored toga, Walmart Metaverse može proširiti Volmartovu bazu korisnika
  • Zajednica: Izgradnja onlajn zajednice poboljšava šanse brenda da se istakne u odnosu na konkurenciju i ponudi bolje korisničko iskustvo
  • Strategija prodaje: Uz porast popularnosti Volmartovog meta-univerzuma, ovaj maloprodajni lanac možda kasnije počne da prodaje virtuelnu robu svojoj ciljnoj publici

Šta da Očekujemo u Bližoj Budućnosti?

Kao što vidite, Volmart je napravio prvi korak ka izgradnji prisustva u meta-univerzumu. U nastavku možemo očekivati saradnju sa drugim velikim brendovima ili industrijskim gigantima koji žele da se pojave u Volmartovom meta-univerzumu.

Štaviše, ako Walmart Metaverse prihvati NFT i stvori jedinstvenu digitalnu valutu, korisnici će moći da kupe širi spektar virtuelnih proizvoda, ne samo od Volmarta već i od drugih istaknutih brendova. Svi treba da se radujemo ovim projektima jer će oni samo ojačati temelje meta-univerzuma i normalizovati veb3.0 tehnologije.

Jelena je pisac sadržaja posvećena učenju o kripto valutama. Njeni hobiji su igranje šaha, crtanje, kuvanje i odlazak u duge šetnje. Tokom zime svoje slobodno vreme obično provodi čitajući knjige.

Prijavi se na novosti.