Vladimir Kovač: Publika u Nišu može očekivati toplu južnjačku dobrodošlicu i kvalitetan networking

Povodom okupljanja DigiTalk zajednice od 24. do 27. oktobra u Nišu, razgovarali smo sa suosnivačem i izvršnim direktorom DigiTalka Vladimirom Kovačom, koji je govorio o vrednostima predstojećeg događaja koji već dugi niz godina donosi nova znanja, zanimljive priče i iskustva iz oblasti digitalne industrije i primene veštačke inteligencije. Kovač smatra da je misija organizatora - promena perspektive i davanje zamajca lokalnoj zajednici.

Vreme Čitanja: 3 min

vlada-kovac-2253-fi

Izvor: Promo/Nis Media Days

Po čemu se razlikuje niški DigiTalk 2024. od zrenjaniskog? Šta publika može očekivati od predstojeće konferencije u Nišu?

Koncepcijski, naši događaji u Zrenjaninu i Nišu su isti, ali sam program i predavači su naravno drugačiji. Suštinska razlika jeste u prvom delu događaja, Media Days, gde se bavimo razvojem i održivošću digitalnih medija, dok se ova celina u Zrenjaninu – E-Commerce Days bavi temom elektronske trgovine. To su i dve vrlo različite sredine, tako da je sveukupni doživljaj različit. Publika svakako može očekivati jedan sjajan program i toplu južnjačku dobrodošlicu uz kvalitetan networking što su ujednoi naši zaštitni znaci kada je Digitalk u pitanju.

Prilikom organizovanja ovakve konferencija, da li pridajete veći značaj govornicima, posetiocima ili razmišljate o celom događaju? Na koji način pristupate tom segmentu?

Iako je svaki segment događaja važan, morate događaj pomatrati kao celinu i težiti da napravite balans između svih elemenata.  Kada taj balans postoji, sinergetski efekat dolazi do izražaja i onda posetioci često ne znaju da li su slušali bolja predavanja ili imali kvalitetan networking tokom trajanja konferencije. Mi uvek težimo da napravimo pomak na bolje i više u svakom segmentu naših događaja i verujem da to publika vidi jer nam se svaki put vraća u sve većem broju.

digi-talk-2253-ps1

Na osnovu komentara ljudi, i bogate tradicije organizovanja DigiTalk-a, šta smatrate da predstavlja glavnu vrednost za posetioce konferencije?

Naš događaj posećuju ljudi različitih profila, od ljudi iz velikih kompanija, preko vlasnika firmi i preduzetnika, do mlafih profesionalaca, startu-a i studenata. To vam omogućava da zaista upoznate neke nove sjajne ljude i steknete neke nove dragocene kontakte.

Upravo je takav i naš program, pokriva teme za različite senioritete publike kao i teme vezane za čitav digitalni ekosistem, pa su uvidi koje možete steći kroz slušanja predavanja na Digitalk događajima zaista jedinstveni i kvalitetni.

Ipak, ono što uvek ističemo kao našu glavnu prednost jeste to što smo mi naše događaje izmestili iz Beograda, pa su naši posetioci tokom celog trajanja događaja usmereni jedni na druge i to je nešto što ne može da se replicira, taj momenat je ono što daje taj faktor plus Digitalk događajima.

Da li možete da podelite neko iskustvo posetioca prethodnih konferencija u Nišu, kome je konferencija pomogla u konkretnom razvoju poslovne karijere I na koji način?Mi svake godine dobijamo veliki broj poruka na mrežama i putem email-a kako smo nekome uticali na karijeru i profesionalni put. To je negde i naša misija, da promenimo ljudima perspektivu, da lokjalnoj zajednici damo jedan zamajac, te da inspirišemo i motivišemo. Ne bih isticao pojedinačne slučajeve jer je njih zaista mnogo, a uvek možemo dogovoriti da se napravi i neki intervju sa nekim od posetilaca koji bi sa vama podelio svoje utiske i iskustva kada je Digitalk u pitanju.

Da li biste izdvojili neke interesantne sagovornike koje će publika u Nišu moći da čuje na obe celine?

Moram priznati da je nezahvalno istaći posebno neka imena jer učestvuje zaista veliki broj predavača. Iskreno bih preporučio svima da prođu kroz našu listu predavača, kako na Media Days-u, tako i na Digitalk konferenciji, uvek tu bude nečeg interesantnog za svakoga, i verujem da svako može da pronađe za sebe bar desetak predavanja koja njemu lično mogu doneti neku vrednost. 

Kako izgledaju pripreme za organizaciju konferencije ove veličine?

Ono što mnogi ne znaju jeste da pripreme za događaj ovog obima traju između pet i šest meseci. Strateška partnerstva sa velikim kompanijama se dogovaraju i godinu dana unapred, pa je to jedan vrlo dugoročan proces gde mesecima kao da uklapate elemente jedne džinovske slagalice koja treba da se sklopi na tačno određeni način, u tačno određeno vreme, sa tačno određenim ljudima. Upravo je to ta magija, kada vidiš da se u četiri dana dešava nešto što si tako dugo planirao i radio.

MIslim da kod nas postoji dosta nekih predrasuda i predubeđenja kada je organizacija događaja u pitanju, ali činjenica jeste da morate da imate poseban mindset, da ne kažem da ste malo ludi kako biste se ovim bavili na duge staze kao mi.
Koja je vaša vizija budućnosti konferencije DigiTalk?Vizija je uvek da budemo bolji, da se razvijamo u skladu sa trendovima i očekivanjima naše publike i zajednice.

Tema i dobrih priča će uvek biti jer smo mi jedno vrlo kreativno i snalažljivo društvo, a ono što verujem da će biti važno u budućnosti, jeste da ispratimo promenu navika i očekivanja posetilaca događaja, jer verujem da se te stvari menjaju kroz vreme i da publiku morate konstantno da osluškujte, pratite komentare i utiske, jer ne možete ljudima da servirate svake godine iste formate i oblike događaja.

Promene su svakako dobra stvar, unose dinamiku u posao, a nama omogućavaju da konstantno sebe preispitujemo i težimo da budemo bolji.

Profesor književnosti zagubljen u odajama ekonomskog, tech i IT novinarstva.

Prijavi se na novosti.