Startap OTA Sync nudi revolucionarni pristup u upravljanju hotelima

Razgovarali smo sa domaćom kompanijom OTA Sync, startap predvodnikom u tehnološkom unapređenju hotelijerstva, prvom i jednoj od najuspešnijih investicija TS Ventures Fonda, prvog Corporate Venture Capital Fonda u ovom delu Evrope osnovanog od strane Telekoma Srbija. Oni su za WebMind govorili o platformi za upravljanje hotelima, rapidnom rastu prošlogodišnjih prihoda i primeni alata veštačke inteligencije u holelskoj industriji.

Vreme Čitanja: 2 min

otasync-startap-1212-fi

Izvor: CEO Đorđe Jevtić/OTA Sync

WEBMIND: Koji su ključne karakteristike platforme za upravljanje hotelima i apartmanima i na koji način se ističe u poređenju sa konkurencijom?

Platforma OTA Sync predstavlja revolucionarni pristup upravljanju hotelima i apartmanima, kombinujući sve funkcionalnosti neophodne za efikasno poslovanje u jednom integriranom softveru. Za razliku od većine hotela koji koriste više različitih softverskih rešenja koja nisu međusobno povezana, OTA Sync pruža jedinstveno rešenje sa modularnim pristupom, omogućavajući pristup različitim odeljenjima hotela iz jednog dashboard-a. Osim toga, naša platforma se ističe kao cloud rešenje, izrađena po modernim standardima, što omogućava brže uvođenje zaposlenih u sistem, smanjuje mogućnost ljudskih grešaka i postiže visok nivo automatizacije, što je ključno za efikasno poslovanje. OTA Sync je izgrađena na custom frameworku u PHP programskom jeziku i Javascriptu, sa bazama podataka smeštenim na Microsoft Azure serverima. Upravo zahvaljujući ovoj arhitekturi i infrastrukturi, uspešno podržavamo globalno prisustvo i garantujemo skalabilnost sistema.

WEBMIND: Na koji način je OTA Sync uspeo da ostvari značajan rast prihoda i korisnika prošle godine – koje strategije i taktike su bile ključne u tom procesu?

Ključne strategije koje su doprinele značajnom rastu prihoda i korisnika prošle godine uključivale su intenzivne marketinške aktivnosti, povećanje svesti o brendu i ulaganje u SEO. Dodatna pažnja je posvećena rastu tima za prodaju, kako bismo proširili našu prisutnost na tržištu i povećali broj korisnika. Imajući u vidu da razumemo važnost prilagođavanja različitim kulturama i standardima u hotelijerstvu, uspostavili smo saradnju sa lokalnim partnerima na tržištima sa specifičnim kulturološkim razlikama. Kroz lokalizaciju korisničke podrške i pružanje promptne podrške na jeziku i u vremenskoj zoni korisnika, obezbeđujemo visok nivo korisničkog iskustva i zadovoljstva.

WEBMIND: Kako se tehnologija i inovacije integrišu u platformu OTA Sync, i koje vidite kao ključne tehnološke trendove koje će oblikovati budućnost vašeg poslovanja?

A: Tehnologija i inovacije predstavljaju ključni deo naše platforme, sa posebnim fokusom na korisničko iskustvo koje kontinuirano unapređujemo kroz obradu podataka, dublje analize poslovanja i automatizaciju radnih procesa. U budućnosti, ključni tehnološki trendovi koji će oblikovati naše poslovanje uključuju optimizaciju i automatizaciju korišćenjem veštačke inteligencije, što će omogućiti efikasnije poslovanje i poboljšati korisničko iskustvo.

WEBMIND: Na koji način platforma koristi tehnologije poput veštačke inteligencije, analitike podataka i IoT kako bi unapredila iskustvo korisnika i efikasnost poslovanja?

Naša platforma koristi veštačku inteligenciju za predviđanje potreba hotela i automatizaciju procesa. Takođe, kroz analitiku podataka, pružamo detaljne informacije o ponašanju gostiju, sezonalnosti i trendovima, što omogućava menadžmentu bolje razumevanje poslovanja i planiranje budućih aktivnosti. Integracija sa IoT tehnologijom omogućava dalje unapređenje korisničkog iskustva kroz pametna rešenja u hotelima.

WEBMIND: Kako OTA Sync podržava integraciju sa drugim tehnološkim rešenjima koje koriste hoteli i apartmani, kao što su sistemi za naplatu ili mobilne aplikacije za goste?

OTA Sync je integrisan sa više od 100 third party softvera, omogućavajući hotelima i apartmanima da koriste različite tehnološke rešenja i integrišu ih sa našom platformom. Osim toga, kroz Open API, omogućavamo integraciju sa drugim softverima i aplikacijama, što dodatno unapređuje korisničko iskustvo i efikasnost poslovanja.

Prijavi se na novosti.