Kako biti sa kupcem na Ti? Petar Nikolić

Stručnjak za vođenje e-commerce projekata iz agencije Yemora Petar Nikolić, primenjuje napredne tehnike u personalizaciji podataka ne kršeći pritom politike privatnosti. Sa višegodišnjim iskustvom, Nikolić uspešno integriše zahteve klijenata s tehničkim kapacitetima platformi, koristeći Customer Data Platform (CDP) za efikasnije upravljanje podacima.

Vreme Čitanja: 2 min

nikolic-digitalk-1319-fi

Izvor: Digitalk

Kako segmentirati podatke i targetirati korisnike?

Nedavna studija slučaja njegove agencije, o kojoj je govorio na Digitalk-u u Zrenjaninu, uključivala je organizaciju ogromne količine nepovezanih podataka klijenta sa bogatom tradicijom i velikim prihodima. Kroz upotrebu platforme CDP ‘Segment’, Nikolić je omogućio unifikaciju i personalizaciju podataka, što je rezultiralo značajnim poboljšanjima u korisničkom iskustvu na sajtu klijenta. Ovaj projekat je istakao važnost pravilnog upravljanja podacima i njihove integracije sa različitim marketinškim alatima kako bi se efektivno segmentirali i targetirali korisnici.

„Kontaktirao nas je klijent koji je u svojoj bazi imao ogromnu količinu podataka. Ti podaci nisu bili organizovani. Klijent je posedovao 100 fizičkih radnji, a na godišnjem nivou njegov prihod je iznosio 250 miliona dolara. Podaci koji su su se nalazili u offline, nisu se koristili u radnjama. Sam klijent je imao 70 godina dugu tradiciju, pa je samim tim naša odgovornost bila veća. Sajt je radio odlično, i imao je preko 5 miliona dnevnih poseta. Mi smo imali na desetine third party sistema koji su sakupljali podatke. Primetili smo nekorišćenje first party data podataka koji se sakupljaju direktno sa platforme, a uočili smo manu – naš klijent je koristio „browser site tracking“, ne i „server site tracking““, objasnio je Nikolić u Zrenjaninu.

Osim tehničkih veština, Nikolić je istakao i duboko razumevanje za marketinške strategije koje uključuju napredne metode praćenja korisnika i analitiku podataka koja unapređuju standarde prakse. Njegov rad na integraciji i primeni server-side i browser-side tracking metoda doprinosi unapređenju sigurnosti i privatnost podataka, i omogućava stvaranje mnogo preciznijih korisničkih profila, ključnih za uspeh u dinamičnom okruženju digitalne trgovine.

Pored tehničkih rešenja, Nikolić je uveo i novu strategiju praćenja podataka preko servera, umesto uobičajenog praćenja preko browsera, što doprinosi preciznijem targetiranju i većoj zaštiti privatnosti korisnika. Svojim energičnim pristupom i inovativnim rešenjima, Petar Nikolić doprinosi ne samo unapređenju poslovanja svojih klijenata, već i postavljanju novih trendova u celokupnoj industriji.

Profesor književnosti zagubljen u odajama ekonomskog, tech i IT novinarstva.

Prijavi se na novosti.