Podelila je svoja razmišljanja o ključnim ulogama digitalnih inovacija u savremenom poslovnom svetu i izazovima s kojima se kompanija suočava dok se priprema za budućnost. Takođe, osvrće se na svoje iskustvo na prestižnom sajmu “We Make Future” u Bolonji i objašnjava zašto je taj događaj bio značajan za NeoFunctions.
Kroz ovaj intervju, Olga Petrović pruža inspiraciju i vredne savete mladim preduzetnicima koji žele da se upuste u svet digitalnih inovacija, naglašavajući važnost hrabrosti, upornosti i inovativnog duha.
Možete li nam reći nešto više o vašoj kompaniji Neofunction? Kako ste počeli i koja je vaša misija?
Neofunction je osnovan sa ciljem da realizuje izvanrednu ideju koja će unaprediti oralnu higijenu, posebno za pacijente sa fiksnim ortodontskim aparatima. Naša misija je da ovim pacijentima omogućimo jednostavniji i efikasniji način održavanja oralne higijene. Sve je počelo kada smo shvatili da smo na pragu jednostavnog, ali izuzetno efikasnog rešenja koje može pomoći pacijentima u održavanju čistoće zuba i desni.
Pacijenti sa fiksnim ortodontskim aparatima svakodnevno se suočavaju sa izazovima u održavanju oralne higijene, a čak i najrevnosniji među njima ne mogu u potpunosti ukloniti bakterije iz teško dostupnih mesta u ustima. Zbog toga su ovi pacijenti podložniji karijesu i oboljenjima desni.
Tako je nastao Neo Pill – jedinstven i inovativan uređaj koji koristi elektrolizu za uklanjanje bakterija iz teško dostupnih mesta u ustima. Tim Neofunction-a je za manje od godinu dana uspeo da razvije, istraži, započne serijsku proizvodnju i plasira Neo Pill uređaj na tržište Srbije i regiona. Ponosni smo na ove uspehe, a do kraja godine planiramo realizaciju druge verzije uređaja, kao i širenje na tržišta Evrope i Severne Amerike.
Kako se Neofunction pozicionira na tržištu u odnosu na konkurenciju? Šta vas izdvaja od drugih kompanija u vašoj industriji?
Naš proizvod, Neo Pill, se ističe na tržištu zahvaljujući jedinstvenoj tehnologiji elektrolize koja efikasno uklanja bakterije iz teško dostupnih područja, gde druga sredstva za oralnu higijenu ne mogu dopreti. Dok mnogi naši konkurenti nude različite vrste četkica i interdentalnih pomagala, mi nudimo rešenje koje ide korak dalje. Neo Pill omogućava pacijentima sa fiksnim ortodontskim aparatima da održavaju optimalno oralno zdravlje uz minimalan dodatni napor. Neo Pill ne isključuje upotrebu osnovnih sredstava za održavanje oralne higijene, već ih dopunjuje, zadajući poslednji udarac zaostalim bakterijama.
Pored toga, Neo Pill je kompaktan i prenosiv, što omogućava njegovu upotrebu van kućnih uslova, što ga čini idealnim za aktivne korisnike.
Naša posvećenost inovacijama i razvoju novih funkcionalnosti uređaja dodatno nas izdvaja na tržištu. Smatramo da su brzina i spremnost na promene naša velika prednost u odnosu na velike korporacije koje posluju u oblasti oralne higijene. Ova agilnost nam omogućava da brzo odgovorimo na potrebe tržišta i kontinuirano unapređujemo naš proizvod.
Izvor: Neo Pill
Kako vidite ulogu digitalnih inovacija u današnjem poslovnom svetu?
Digitalne inovacije su ključne za današnje poslovanje jer omogućavaju efikasniju komunikaciju, bolju analizu podataka i personalizaciju usluga. U kontekstu naše kompanije, digitalne inovacije nam pomažu da bolje razumemo potrebe naših korisnika kroz analitiku i povratne informacije, što dalje vodi ka poboljšanju proizvoda.
Takođe, digitalne platforme nam omogućavaju da efikasno komuniciramo sa našim korisnicima i partnerima širom sveta.
Koje su glavne prepreke i izazovi sa kojima se suočavate u ostvarivanju vaših budućih planova?
Jedan od glavnih izazova je edukacija tržišta o prednostima našeg proizvoda. Budući da Neo Pill koristi relativno novu tehnologiju, potrebno je vreme da korisnici prepoznaju njegove prednosti i usvoje ga kao deo svoje rutine oralne higijene. Takođe, međunarodna ekspanzija zahteva navigaciju kroz različite regulatorne okvire i zdravstvene standarde, što može biti kompleksno i vremenski zahtevno.
Šta vas je privuklo da učestvujete na sajmu “We Make Future” u Bolonji i kakvo je vaše iskustvo?
Sajam “We Make Future” u Bolonji pružio nam je izvanrednu priliku da predstavimo naš proizvod potencijalnim investitorima i partnerima. Privuklo nas je što je sajam fokusiran na inovacije i buduće tehnologije, što se savršeno uklapa u naš profil. Iskustvo je bilo izuzetno – imali smo priliku da se umrežimo sa brojnim potencijalnim poslovnim partnerima, dobijemo vredne povratne informacije i sklopimo važne kontakte koji će nam pomoći u daljem razvoju i širenju. Želela bih posebno da se zahvalim Komori italijansko-srpskih privrednika koja nam je pružila veliku podršku tokom ovog događaja.
Šta biste poručili mladim preduzetnicima koji žele da uđu u svet digitalnih inovacija?
Moj savet mladim preduzetnicima je da budu hrabri i istrajni. Inovacije često donose neizvesnost, ali i ogromne mogućnosti. Važno je da verujete u svoju ideju, budete spremni na konstantno učenje i prilagođavanje, čak i kroz sopstvene greške.
Okružite se pozitivnim ljudima koji dele vašu strast i viziju, jer će njihova podrška i entuzijazam biti neprocenjivi. Takođe, ne bojte se da tražite pomoć i savete od iskusnijih kolega – njihovo iskustvo i znanje mogu biti ključni za vaš uspeh. U svetu digitalnih inovacija, ključ su ustrajnost, fleksibilnost i otvorenost za nove ideje i saradnje.