Kako se strategija komunikacije s pratiocima digitalnim kanalima menja tokom promocija, kao što su Black Friday i prazničnih rasprodaja?
Tokom promotivnih perioda kao što su Black Friday i praznične rasprodaje, trudim se da dodatno pojačam komunikaciju s pratiocima kroz više storija i objava s korisnim savetima i informacijama o najpovoljnijim ponudama. Fokusiram se na iskrene preporuke, birajući one proizvode i brendove koje bih i sama kupila. Takođe, volim da kreiram sadržaj koji inspiriše i pomaže mojim pratiocima da pametno iskoriste popuste.
Da li se kupovne navike potrošača menjaju u novembru kako se približavamo sezoni popusta?
Apsolutno! Primetno je da mnogi potrošači tada prave listu želja i strpljivo čekaju velike popuste, pogotovo za skuplje proizvode. Ljudi postaju svesniji mogućnosti uštede, i moj zadatak kao influensera je da im pružim korisne informacije i pomognem im da dobiju najviše za svoj novac.
Da li influenser uliva poverenje potrošaču kada promoviše e-Commerce prodaju nekog brenda?
Mislim da je poverenje ključ svakog uspešnog odnosa između influensera i publike. Kada autentično i otvoreno predstavim brendove s kojima sarađujem, i kad iskreno preporučujem proizvode koje zaista koristim, pratioci mogu osetiti da je moj sadržaj autentičan.
Upravo to poverenje čini da se osećaju sigurnije pri donošenju odluka o kupovini putem eCommerce platformi.
Kako balansirate između promocije i pružanja vrednih saveta pratiocima o tome kako da pametno troše tokom sezonskih popusta?
Balansiram tako što ne forsiram kupovinu, već pre svega fokusiram komunikaciju na to kako odabrati pametne kupovine. Trudim se da ih inspirišem da kupuju s namerom, a manje impulzivno, i često podelim savete kako da prate popuste, šta su istinske vrednosti i kako da prepoznaju dobre ponude koje zaista odgovaraju njihovim potrebama.
Koliko su važni iskrenost i autentičnost u vašem pristupu eCommerce promocijama, naročito tokom perioda velikih sniženja?
Iskrenost i autentičnost su za mene apsolutno sve! Tokom perioda sniženja može biti lako biti preplavljen reklamama, pa se trudim da moji pratioci znaju da biram samo brendove i proizvode kojima verujem i koji su vredni njihove pažnje. Samo tako mogu da zadržim njihovo poverenje i pomognem im da naprave odluke koje će im stvarno biti korisne.