Uvodni program For the Win konferencije
Prva govornica na jučerašnjem događaju bila je Jo Twist, generalna direktorka britakskog udruženja UKIE koje predstavlja industriju video igara u Ujedinjenom Kraljevstvu, sa temom „Izgradnja izvanrednih ekosistema u gejming industriji. U svom kratkom predavanjum, Jo Twist je opisala važnost komuniciranja sa kreatorima politike o značaju gejming ekosistema, kako za ljude koji su deo njega, tako i za samu ekonomiju. Takođe je napomenula da je jedna od misija UKIE udruženja zapravo skretanje pažnje na pozitivne strane gejminga i zabave koje nam ono donosi.
Igre su zaista pozitivna snaga za dobro. Videli smo tokom karantina koliko su igre značile ljudima kao način da se povežu i provedu neko kvalitetnije vreme zajedno, iako nisu fizički prisutni.
Ona je takođe dodala da igre često bivaju veoma povezane s pitanjima mentalnog zdravlja, ali da zapravo igre mogu podržavati mentalno zdravlje na mnogo različitih načina i oblika, što se i dokazuje raznim istraživanjima.
U nastavku Jo Twin je govorila o tome kako uspešan gejming ekosistem mora imati snažnu bazu talenata, kvalitetnu infrastrukturu, povoljnu investicijsku klimu i zaista dobro regulatorno okruženje.
Nakon njene prezentacije, na scenu je stupila Denise Farrelly, menadžerka za aplikacije i gejming u kompaniji Google za EMEA region, koja je govorila o doprinosu ove kompanije na razvoj moblinih igara i načinima na koje ona identifikuje nove trendove u industriji.
Kraj uvodnog programa obeležio je Mike Sanders, potpredsednik za kreativne tehnologije u kompaniji Activision/Blizzard/King. U nejgovoj prezentaciji se moglo saznati dosta o tome kako je njegova karijera napredovala, i kako uz pomoć novih tehnologija možemo kreirati imerzivno iskustvo za sve ljubitelje gejminga.
Izvor: WebMind
For the Win – drugi dan
Program konferencije nastavio se u Kinoteci, sa početkom u 10 časova u sali Makavejev, predavači iz renomiranih evropskih i svetskih kompanija (Google, Outfit7, Helio, App Magic, GameDesire Group) pokrili su različite teme iz gejm divelopmenta i gejm dizajna, ali i plasiranju igara na tržište. Na panel diskusiji razgovaralo se o izazovima koji se kriju u monetizaciji kao i njihovim rešenjima.
Program je otvorila Marija Ilić, predsednica Upravnog odbora SGA, a završio se predavanjem o tome zašto veliki broj projekata ne doživi uspeh.
U Maloj sali Kinoteke diskutivalo se o malo drugačijim temama. Predavači iz SAD, Turske, Rumunije, Slovenije, Severne Makedonije, Hrvatske i Srbije pričali su o vezi između gejminga i obrazovanja, gejming ekosistemu širom i izvan Evrope i gejmingu i uslugama.
Izvor: WebMind
U Maloj sali u Kolarcu, posetioci su imali prilike da saznaju kako se kreativci mogu probiti u gejming industriji, saznaju nešto više o No No Crossing, najnovijoj igri studija Two Desperados, muzici i specijalnim efektima u gejmingu. Predavanja su držali stručnjaci in srpskih gejming kompanija – Wargaming, 3Lateral/Epic Games, Two Desperados, Mad Head Games i Nordeus.