WebMind: Kome je namenjena igra NoNo Crossing, odnosno koji je idealan profil korisnika?
Jovana: Nono Crossing je namenjen korisnicima koji žele intelektualni izazov, a da se usput i dobro zabave.
Bojan: Igra je primarno namenjena ljubiteljima casual puzzle igara, podjednako igračima kojima je poznat nonogram tip igara od ranije, kao i onima koji se prvi put susreću sa ovakvim tipom igara.
WebMind: Pomenuli ste da je igra doživela veći broj promena. Koliko je finalna verzija drugačija u odnosu na inicijalnu ideju s kojom ste krenuli?
Jovana: Igra je mnogo drugačija danas u odnosu na prvu verziju. Naš cilj je bio da napravimo proizvod koji se razlikuje od nonogram igara trenutno dostupnih na tržištu, i mislim da smo u tome uspeli kroz dizajn nivoa, inovativne mehanike, i fičere.
Bojan: Nakon prve soft launch verzije koja je služila da utvrdimo da li je core loop zabavan, kroz razne brainstorminge unutar kompanije smo zaključili da je pravi korak da proširimo tipove nivoa i pružimo iskustvo koje nijedna druga nonogram igra nema. To je jedna od najvećih razlika, i mislim da smo bili u pravu.
WebMind: Na igri je radilo u početku radilo vas četvoro (vremenom se tim proširio i danas broji 11 ljudi), što isprva može delovati kao mali tim za tako ambiciozan projekat, no je li upravo u tome ključ?
Jovana: Mislim da je komunikacija u tako malom timu mnogo lakša i da je to bilo ključno, pogotovo kada je igra još u fazi ideacije. Mnogo brže smo testirali i scrapovali nove stvari u igri.
Bojan: Projekat nije oduvek bio toliko ambiciozan – naime, počelo je kao mali tim, a onda smo po potrebi širili i dodavali nove role.
WebMind: Po čemu je ova igra posebna za vas kao njene tvorce?
Jovana: Ovo je prvi projekat na kome sam radila od samog početka. Prvi put sam pravila celu ekonomiju i sisteme u igri. Mnogo je drugačiji osećaj nego kada samo dodajete i prepravljate stvari u igri koja je već live.
WebMind: Visoke ocene korisnika svedoče da uživaju u igri. Kakve ste reakcije do sada dobili i koliko ste zadovoljni njima?
Bojan: Zaista je prelepo kada čujete priču od nekoga kako je od prvog susreta sa igrom bio oduševljen i nije mogao satima da pusti telefon iz ruke. Feedback korisnika nam je najbitnija stvar i svako mišljenje uzimamo u obzir.
WebMind: Koji su budući planovi za ovu igru? Najavili ste da ćete nastaviti da radite na njenom unapređenju i novim nivoima.
Jovana: Radimo na novim mehanikama, liveops eventima i unapređenju trenutnih fičera.
Bojan: Prva stvar na spisku je da našim igračima koji su prešli sve trenutno dostupne nivoe omogućimo dodatni sadržaj i izazove u igri.
WebMind: Vaš treći naslov je žanrovski drugačiji od prethodna dva, čime ste pokazali da možete postići pogodak i u nečemu što nije marble-shooter po kojem ste prepoznatljivi. Možete li podeliti nešto od internih planova za dalji razvoj studija?
Jovana: Shvatili smo da nam dobro ide inoviranje već postojećih žanrova, tako da ćemo definitivno nastaviti u tom pravcu.
WebMind: Nedavno je objavljen podatak da je Srbija iznad evropskog proseka po broju žena u gejming industriji. Kako komentarišete taj podatak? I kakva je situacija po tom pitanju u vašem gejming studiju?
Jovana: Trenutno žene čine više od trećine zaposlenih u našoj kompaniji. Mene taj podatak lično raduje.
Bojan: Smatram da je ovo primarno uspeh domaće IT zajednice, koja u Srbiji manje nego u svetu diskriminiše na „muške” i „ženske” nauke, što je i uzrok zašto sve više devojaka kod nas odlučuje da se bavi IT strukom. Ljude sa kojima radim volim zbog njihove stručnosti i požrtvovanosti u timskom radu, a ne zbog toga da li je u pitanju kolega ili koleginica. Takođe su jako bitni programi koji podstiču i podsećaju devojke i žene da su više nego sposobne da uđu u tehničke nauke, samim tim i gejming industriju, poput SGA Empowers.