Mad Head Games je studio koji je prešao dug put razvijajući se od programera casual igara do regionalnog kreatora akcionih igara za PC i konzole. Kancelarije su im Beogradu, Novom Sadu i Sarajevu, a njihovo vanserijsko iskustvo obuhvata dvanaest godina rada i 67 igara.
2020. godine, Mad Head Games je postao ponosni član SABER Interactive-a, podružnice Embracer grupe. Od tada, zajedno nastavljaju svoje pohode, bore se za privrženost igrača, i razvijaju igre u Unreal Engine-u.
Na svom putu, Mad Head Games rad na izuzetno uzbudljivim projektima. Scars Above, njihov najnoviji naslov, je izazovna i impresivna naučno-fantastična igra smeštena u misteriozni vanzemaljski svet koji vi treba da istražite.
Web Mind: Da li je Returnal poslužio kao inspiracija ili je sličnost sasvim slučajna?
Emil Esov: Kada je Returnal prvi put predstavljen kroz Cinematic Trailer, Scars Above je zapravo već uveliko bio u produkciji. Iako ima očiglednih sličnosti, Returnal nije služio kao inspiracija – osim u nekom smislu znatiželje da i mi kao gejmeri gledamo svaku novu igru koja izađe i trudimo se da je analiziramo i vidimo šta je dobro tu. Na kraju krajeva, ako gledamo dinamiku i tip gameplaya, Returnal i Scars Above se dosta razlikuju.
Web Mind: Kako se rodila ideja o vanzemaljskom okruženju i borbi sa vanzemaljcima?
Emil Esov: Kroz prototipe koje smo razvijali pre nego što je Scars Above postao to što jeste, veoma rano smo prepoznali da želimo da ispričamo priču koja je smeštena u naučno-fantastičnom settingu. To je bila kombinacija afiniteta nas kao studija, nivoa ekspertize celog tima i pokušaja da napravimo nešto drugačije od stvari koje smo prethodno radili.
Web Mind: Da li je Dr Kate Ward nova Lara Croft?
Emil Esov: Nije. I to kažem uz dužno poštovanje prema Lari Croft. Ima sličnosti naravno, ali nije zamisao da postane nova Lara Croft.
Web Mind: Kome je prvenstveno namenjena igra, onima koji tek ulaze u svet gejminga, ili iskusnijim gejmerima?
Emil Esov: Rekao bih da svako može da je proba, ali da je definitivno bolje imati iskustva u igranju video igara. Nije laka i mehanički je relativno zahtevna. Zahteva se poznavanje i nekih osnovnih koncepata kako 3rd person action adventure igre rade, kakve kontrole imaju generalno, kako se ponaša kamera itd. Neko ko prvi put uhvati kontroler u ruke a da pre toga nije igrao ovakav tip igara može da se privikne, ali će trebati vremena.
Web Mind: Poznati ste kao studio koji razvija igre sa skrivenim objektima. Šta vas je navelo na to da ovoga puta stvorite nešto što je u potpunosti suprotno onome što ste do sada radili?
Emil Esov: Scars Above je zapravo druga igra za core publiku koju smo napravili. Prethodna je Pagan: Absent Gods, koja je, iako žanrovski drugačija, bila naš prvi iskorak u svet core igara. Scars Above je samo logičan nastavak da od studija koji razvija casual tip igara želimo da postanemo developeri koji razvijaju tip igara koje i igramo u slobodno vreme.
Mad Head Games studio nam priprema i dve nove, nenajavljene igre. Iako još uvek ne mogu da otkriju previše, mogu obećati da će ovi naslovi pomeriti granice regionalnog razvoja igara. S nestrpljenjem ih očekujemo!




