Zahvaljujući ovoj saradnji, korisnici LG pametnih televizora sada mogu da igraju „Cut the Rope“1, interesantnu zagonetnu igru punu zabave, koristeći svoj LG Magic Remote za precizne i lagane pokrete, bez potrebe za dodatnim gejming kontrolerima. Takođe, LG je nedavno uveo mogućnost igranja popularne igre za mobilne telefone „Thief Puzzle“2 na svojim pametnim televizorima, omogućavajući korisnicima da uživaju u raznim izazovima slagalice prilagođenim za pomenuti daljinski upravljač.
Kroz sklapanje brojnih partnerstava, LG konstantno dopunjuje webOS platformu novim igrama, demonstrirajući tako svoju posvećenost pružanju najbolje zabave na velikom ekranu za porodicu i prijatelje. WebOS platforma stalno raste i sada sadrži kolekciju od 600 casual igara.
Kompanija LG proširuje svoju ponudu uzbudljivim igrama sa Play.Works platforme, koja se može pohvaliti najvećom kolekcijom Connected TV (CTV) igara na svetu. Među njima se nalaze popularne igre kao što su „Wheel of Fortune“, „Tetris®“ i „PAC-MAN“. Najnovija igra „SpongeBob SquarePants Bounce“3, omogućava igračima da se upuste u podvodnu avanturu sa omiljenim likom Sunđer Boba, sve iz udobnosti svog doma, na velikom ekranu LG pametnog televizora.
Takođe, LG se udružio sa platformom Simulmedia, poznatom po uvođenju digitalnog pristupa TV oglašavanju, kako bi predstavio PlayerWON – rešenje za oglašavanje unutar igre koje besprekorno integriše visokokvalitetne, nenametljive reklame u gejming iskustvo. LG ima za cilj da podrži svoje partnerske gejming kompanije u postizanju održivog rasta kroz živahan i evoluirajući ekosistem igara, nudeći inovativna i interaktivna rešenja koja obogaćuju gejming iskustvo.
Sa svojom izuzetnom tehnološkom snagom i širokim spektrom sadržaja vodećih partnera u industriji zabave, webOS platforma kompanije LG nastavlja da se širi i razvija, pružajući korisnicima unapređeno iskustvo zabave.