Influenseri kao most poverenja u sezoni velikih popusta

Razgovarali smo sa influenserom Strahinjom Calovićem koji je za WebMind podelio uvide o tome kako sezonske rasprodaje utiču na eCommerce, kupovne navike i način komunikacije sa publikom tokom Black Friday popusta.

Vreme Čitanja: < 1 min

strahinja-calovic-2509-fi

Izvor: Strahinjacalovic.com/Canva

Više komercijalnog sadržaja, ali i veća spremnost publike

„Kada su u toku ‘komercijalni praznici’, niko ne može da ostane imun na njih, ne zato što će nužno potrošiti više novca, već zato što su rasprodaje svuda. Na našim kanalima tada je više komercijalnih objava, ali publika to vidi kao dodatnu vrednost. Ko ne voli popuste?“ kaže Calović, ističući da je ovakva vrsta komunikacije dobro prihvaćena jer dolazi u pravom trenutku.

Novembar postaje mesec popusta

Kako se približavamo sezoni sniženja, kupovne navike potrošača doživljavaju promene. „Ceo novembar postao je ‘prodajni’ mesec. Ljudi štede u oktobru, dok već početkom novembra počinje rast prodaje i promocija,“ objašnjava Calović, dodajući da je prodajni fokus sada proširen na ceo mesec.

Poverenje u influensere kao ključni faktor

Upitan o poverenju potrošača u influensere kada promovišu brendove, Calović je optimističan. „Influenseri sada izlaze iz adolescencije. Publika zna koga i zašto prati, a pravi influenseri svakako ulivaju poverenje. eCommerce više nije bauk, a publika prepoznaje autentičnost.“

Balans između promocije i vrednih saveta

Calović takođe odbacuje stereotip da influenseri isključivo podstiču potrošnju. „Pokušavam da budem osoba koju bih i ja voleo da pratim. Balans postižem po osećaju, fokusirajući se na to da dam vredne savete uz promociju relevantnih ponuda.“

Iskrenost i autentičnost kao temelj

Calović naglašava da je iskrenost osnova svakog javnog nastupa.

„Ako vam publika ne veruje, neće vam verovati ni za prodajne stvari. Često odbijamo saradnje za koje smatramo da ne možemo iskreno da preporučimo. To je ključ našeg dugoročnog uspeha.“

IZBOR UREDNIKA

Prijavi se na novosti.