Kada birate Miele, birate saradnika za život – Kako premium brend gradi online poverenje?

Kada kupci biraju Miele, ne biraju samo uređaj, već saradnika koji postavlja nove standarde kvaliteta, jednostavnosti i sigurnosti u svakodnevnom životu. Kroz opcije poput „Klikni i testiraj“, Flash promocija i personalizovane podrške, Miele uspešno spaja digitalnu praktičnost sa toplinom individualnog pristupa, menjajući na taj način premium online kupovinu. Pročitajter autorski tekst Ive Serb Gretić, eCommerce & Marketing Specialist u kompaniji Miele.

Vreme Čitanja: 3 min

miele-2500-fi

Izvor: Miele

Miele e-commerce: Izgradnja poverenja i redefinisanje premium korisničkog iskustva

Za e-Commerce premium brend, izgradnja poverenja nije samo zadatak – to je ultimativni pokazatelj uspeha u ovom kanalu. Kada kupci biraju Miele, ne biraju samo uređaj, već saradnika koji postavlja nove standarde kvaliteta, jednostavnosti i sigurnosti u svakodnevnom životu. Naša misija je da kroz pažljivo osmišljene digitalne kampanje i personalizovanu podršku podignemo svest o vrednosti upotrebe premium uređaja, koji redefinišu svakodnevne zadatke i unapređuju kvalitet života. Miele uređaji postaju sinonim za efikasnost, lakoću i sigurnost u domaćinstvu, a to su vrednosti koje se prenose i na sve buduće odluke pri kupovini.

Flash promocije – Kreiranje osećaja hitnosti i dostupnosti vrhunskog kvaliteta

Jedan od naših najuspešnijih pristupa eCom prodaji je Flash promocija, koja donosi ograničene, jednodnevne online ponude po specijalnim cenama. Svaka Flash promocija aktivira osećaj hitnosti i ekskluzivnosti, naglašavajući Miele kvalitet i jedinstvenu priliku za one koji su brzi i odlučni. Ovaj psihološki efekat – „Želim Miele, to je prilika koja se ne propušta!“ – omogućio nam je da dosegnemo i do kupaca koji ranije nisu razmišljali o Miele uređajima, pa čak ni o online kupovini bilo kojih drugih uređaja. Rezultat? Ušli smo u mnoge domove i zadržali interesovanje kupaca, koji sada sa nestrpljenjem prate sledeće promocije.

Black Week – Miele u susret sezonskim trendovima

Miele dugo nije bio deo popularnih sezonskih popusta, ali ove godine odlučili smo da podržimo želje kupaca. Pripremili smo Black Week ponudu sa izabranim modelima iz različitih kategorija po jedinstvenim cenama tokom poslednje nedelje novembra. Ekskluzivno za online kupovinu, predstavićemo jedan poseban model uređaja za održavanje podova, čiji detalji uskoro stižu. Naš tim je uvek dostupan za sva pitanja putem chat-a ili e-mail-a.

Implementacija chat-a: Prava podrška u virtuelnom okruženju

Jedan od ključnih noviteta u našem e-commerce kanalu je uvođenje chat-a, gde kupci stupaju u direktan kontakt sa Miele brend predstavnicima, a ne automatizovanim botovima. Često nas pitaju: „Da li si bot?“, a naš savetnik za prodaju se nasmeje i odgovori: „Ne, ja sam Aleksandar, vaš savetnik prodaje.“ Chat je za mnoge značajna podrška, jer nisu navikli da im putem chat-a odgovara prava osoba, spremna da ih posavetuje i pruži sigurnost tokom kupovine. Iako im virtuelno ne možemo ponuditi kafu kao u Miele Experience Centru, trudimo se da im pružimo isto iskustvo topline i pažnje.

„Klikni i testiraj“ – Personalizovana podrška za informisanu odluku

Razumemo da mnogi kupci žele dodatne informacije pre nego što investiraju u premium uređaj. Opcija „Klikni i testiraj“ omogućava im da izraze interesovanje za određeni model i potom budu pozvani u Miele Experience Centar. Tamo ih dočekuju naši Miele brend ambasadori, pružajući im priliku za detaljnu i personalizovanu prezentaciju, tokom koje dobijaju odgovore na sva pitanja. Ovo rešenje daje kupcima sigurnost u izbor i uverava ih u vrednost Miele uređaja, kroz iskustvo koje je prilagođeno njihovim pitanjima, potrebama i željama.

Experience događaji – Podrška nakon kupovine

Za Miele, podrška kupcima ne završava se nakon kupovine. Kroz Miele Experience obuke u Miele Experience Centrima, korisnici imaju priliku da detaljno upoznaju uređaj koji su kupili i otkriju kako da ga maksimalno koriste. Prijava za obuku je jednostavna, putem opcije Poklon obuka na stranici proizvoda, a kupci mogu odabrati termin koji im najviše odgovara. Ovi događaji omogućavaju našim kupcima da dodatno uživaju u Miele kvalitetu, otkriju sve prednosti uz podršku brend ambasadora i tako maksimalno iskoriste sve mogućnosti svog novog uređaja.

Izgradnja poverenja kroz vrhunski e-commerce pristup

Kako približiti online kupovinu premium uređaja kupcima i ohrabriti ih na novu realnost prodaje – online kupovinu, a pri tom zadržati topao i individualan pristup?

Rešenje pronalazimo u jasnim informacijama, sadržaju koji ističe vrednosti brenda i konkretnih uređaja i direktnoj komunikaciji. Na taj način razbijamo predrasude da se premium uređaji mogu kupiti samo uživo.

Razradili smo opcije poput „Klikni i testiraj“, Flash promocija, personalizovane podrške nakon kupovine i live chat-a, pružajući pažljivo osmišljeno iskustvo koje spaja digitalnu praktičnost sa toplinom ličnog pristupa.

Svesni da je poverenje ključ uspeha, nastavljamo da unapređujemo svaki aspekt online kupovine, čineći je jednostavnijom, sigurnijom i prijatnijom. Na taj način, Miele ostaje sinonim za premium kvalitet – bilo da kupujete uživo ili online.

Autor teksta: Iva Serb Gretić, eCommerce & Marketing Specialist u kompaniji Miele

Prijavi se na novosti.