Eskimi, globalna platforma za kreativno i medijsko oglašavanje, predstavila je u Srbiji alat DeepContext – rešenje koje koristi veštačku inteligenciju kako bi pomoglo oglašivačima da kreiraju i primene brend strategije koje su prilagođene
Advertajzing
Reklama za Twix, koja je koristila stilizovane akcione scene nalik filmskoj jurnjavi, zvanično je zabranjena u Velikoj Britaniji. Iako je
Na događaju Admixer Media, uz učešće predstavnika kompanije Google, predstavljen je Program prodajnog predstavnika za Google Ads, a prisustvovali su
Pogledajte više
Duolingo sova je mrtva, stigla je iznenada vest iz kompanije koja je osmislila aplikaciju koju koristi ceo svet.
Godina je 1984. Nedelja je Superboula i veliki deo sveta uključuje TV da vidi povorku snažnih muškaraca koji marširaju kroz tunel. Ne, to nije početak utakmice. To je najvažnija reklama za Super Bowl svih vremena.
Na panel-diskusiji „Pazar vredan 360 milijardi dolara - Kako osvojiti generaciju Z“, održanoj u okviru Spotlight konferencije u Amsterdamu, industrijski lideri podelili su svoja strateška uvida o tome kako kompanije mogu da privuku pažnju generacije Z – generacije koja već ima značajan uticaj na globalno tržište i menja način na koji brendovi komuniciraju sa svojim potrošačima.
U digitalnoj eri u kojoj je pažnja potrošača vredna poput zlata, brendovi se takmiče ne samo za vidljivost, već i za uspostavljanje stvarne veze sa svojom publikom. Na konferenciji Spotlight u Amsterdamu, Adnan Faliun, marketing direktor za EMEA region u Mastercardu, otvorio je nove perspektive o tome kako brendovi mogu koristiti prednosti višekanalnog marketinga za postizanje održivog uspeha.
U svetu marketinga, gde se podaci i tehnologija prepliću, veštačka inteligencija (VI) više nije samo alat – ona postaje pokretačka snaga. Drugog dana Spotlight konferencije u Amsterdamu, Maks Rašer, osnivač TheLazyMarketer-a, podelio je svoje vizionarske strategije za korišćenje veštačke inteligencije u marketinškim kampanjama, pokazujući kako tehnologija može da redefiniše kreativne pristupe i unapredi angažman s klijentima.
U značajnom preokretu medijskih navika, online platforme su po prvi put pretekle televiziju kao glavni izvor vesti za većinu odraslih u Velikoj Britaniji. Ova promena odražava širi i kontinuirani prelazak ka digitalnim kanalima informisanja, podstaknut tehnološkim napretkom i promenama u preferencijama mlađih generacija.
All articles loaded
No more articles to load