Udruženje IAB Serbia najavljuje novi format događaja – 24 sata inspiracije, inovacija i umrežavanja

Udruženje IAB Serbia sa ponosom najavljuje novi format Masterclass događaja, posebno kreiran za top menadžere, koji će se održati 6. i 7. decembra u Subotici. Ovaj jedinstveni koncept traje 24 sata i zamišljen je kao platforma za okupljanje C-level lidera, uz mogućnost učenja, razmene znanja i umrežavanja na nekoliko atraktivnih lokacija.

Vreme Čitanja: 2 min

iab-saopstenje-2497-fi

Izvor: Ustupljene fotografije

Fokus na predavačima svetskog kalibra

Događaj se izdvaja po pažljivo biranim temama i vrhunskim predavačima koji će učesnicima ponuditi alate za dublje razumevanje kako tržište i kupci funkcionišu, kao i na koji način brendovi mogu da ostvare snažan uticaj kroz inovativne pristupe.

Ravid Kuperberg – Insights Which Make a Difference, Not Just Make Sense

Ravid Kuperberg, partner i trener u Mindscapes Creativity, održaće predavanje pod nazivom Insights Which Make a Difference, Not Just Make Sense – How to Reveal Powerful Insights Which Are Game Changers by Being Life Changers. Kuperberg ističe da je većina najuspešnijih i najkreativnijih kampanja, koje osvajaju prestižne nagrade, zasnovana na uvidima koji menjaju pravila igre. Ipak, otkrivanje jedinstvenog, zaista značajnog uvida jedan je od najzahtevnijih zadataka u brend komunikacijama.

U svom predavanju, Kuperberg nudi jedinstven pristup definisanju uvida – nagoveštava da uvid nije samo jedno otkriće. Učesnici će naučiti praktične tehnike i alate za razmišljanje koji im omogućavaju da stvarnost sagledaju kroz različite prizme, kako bi došli do uvida koji ne samo da imaju smisla, već prave istinsku razliku za brend i ciljnu publiku.

Dalibor Šumiga – Kako mozak vidi marketing?

Dalibor Šumiga, osnivač Promosapiensa i stručnjak za primenjenu neuronauku u marketingu, održaće predavanje pod nazivom Kako mozak vidi marketing?. Šumiga će učesnike povesti na put kroz svet neuronauke, oslanjajući se na istraživanja poput onih američkog neuronaučnika Bendžamina Libeta, koji je još 60-ih godina prošlog veka dokazao da mozak donosi odluke pre nego što ih postanemo svesni.

Predavanje istražuje kako naš mozak reaguje kada je izložen marketingu i koliko su te reakcije nesvesne, pružajući dublje razumevanje onoga što se dešava u glavi prosečnog kupca kada vidi brend ili reklamu. Učesnici će istražiti fascinantna pitanja kao što su: Da li je moguće „zaljubiti se“ u brend? Koliko se odluke donose pre nego što ih postanemo svesni? Šumiga će podeliti praktične uvide koji pomažu da se razum izgradi na temelju emocija, kako bi se brendovi pozicionirali na pravi način.

Marko Carević – Doing Things Right (Mostly)

Marko Carević, CEO kompanije Ananas E-commerce, podeliće svoja iskustva kroz predavanje Doing Things Right (Mostly). Kroz sedam različitih lekcija iz raznih oblasti poslovanja, Marko će učesnicima približiti kako da brže donesu odluke, efikasnije utiču na stakeholder-e i postignu kvalitetnije rezultate. Njegovo predavanje će biti praktično, fokusirano na rešavanje stvarnih izazova i pružiće konkretne savete za unapređenje strategija poslovanja.

Ekskluzivne radionice i prilike za umrežavanje

Pored inspirativnih predavanja, Masterclass će učesnicima ponuditi i interaktivne radionice kao i prilike za umrežavanje s kolegama iz industrije. Kapacitet događaja je ograničen na 50 učesnika, čime se obezbeđuje atmosfera povoljna za razmenu ideja i otvoreni dijalog sa stručnjacima.

Više informacija o događaju, kao I paketima kotizacija možete naći na zvaničnom sajtu događaja.

Prijavi se na novosti.