Highwater je treća igra, odnosno prequel u sklopu univerzuma Golf Club: Wasteland, prvenca Demagog studija koje su publika i kritičari prilično dobro ocenili. Međutim, u odnosu na svog prethodnika, Highwater će predstavljati veliko unapređenje u pogledu ne samo grafike već i igrački – okruženje je sada 3D a gameplay znatno složeniji.
Igrače očekuje vizuelno fantastični svet koji ih uvlači u borbe i upoznaje sa oko stotinak likova i pretečom Nostalgije sa Marsa. Očekuje se da će PC verzija igrice na Steam-u i verzija za mobilne uređaje na Netflix Games-u izaći „vrlo skoro.” Ubrzo nakon toga, očekuje se i verzija za konzole.
Druga novina u vezi sa Highwater je ta što je Demagog studio izabrao drugu izdavačku kuću za svoju prinovu. Naime, Golf Club: Wasteland i The Cub, koji se očekuju novembra ove godine, izašli su pod okriljem Untold Tales, dok se Highwater nalazi pod marketinškim kormilom Rogue Games-a.
Značaj saradnje jedne srpske kompanije sa gigantom kao što je Netflix je, blago rečeno, ogroman. Kako kaže Kristina Janković Obućina, izvršna menadžerka SGA, „pre svega to je priznanje kvaliteta proizvoda, u ovom slučaju igre, kao i svih znanja i veština koje poseduje tim koji je na njoj radio. Ovo obezbeđuje stabilnost kompanije, priliku da se širi tim i radi na novim igrama.”
Po rečima Igora Simića, kreativnog direktora koji je i CEO Demagog studija, u Neftlixu postoji buzz oko igre, pogotovu oko emocija koje ona budi. Rogue Games je to interesovanje prepoznao i pretočio u prvu srpsku Netflix igru.
Demagog već ima iza sebe jedan uspešan projekat i to je bilo dovoljno da im se da prilika da pregovaraju. U ovome su naravno imali i pomoć izdavača. Kao što ni dobra knjiga ne može da se plasira bez izdavača, znamo da se Netflixu najviše dopala priča, svi željno čekamo da probamo igru i da vidimo detalje.
Kristina Janković Obućina, izvršna menadžerka SGA
Na White Nights konferenciji u Beogradu koja je okupila preko 1.000 programera, izdavača i provajdera usluga i platformi, Simić je predstavio glavnog lika trilogije kao sam svet. Na duge staze, saradnja sa gigantom kao što je Netflix može podržati Demagog studio u svom dugoročnom cilju da svet igara proširi i na male ekrane.
Ovaj događaj je od izuzetne važnosti i za celokupnu srpsku gejming scenu. „Ovo je ogromna stvar za vidljivost domaće gejming scene u globalnoj industriji. Naši stručnjaci su već dokazani kroz brojne druge projekte, igre iz Srbije su samo u toku 2021. godine preuzete ili kupljene preko 350 miliona puta. Ovako će samo još veći broj igrača imati priliku da se upozna sa jednom igrom odavde,” zaključuje Kristina Janković Obućina, izvršna menadžerka SGA.