Na Danima komunikacija vodeći stručnjaci za growth hacking, AI-driven marketing i monetizaciju

U vremenu u kojem algoritmi diktiraju pravila igre, a brendovi se neprestano bore za pažnju potrošača, ključno je pronaći savršen balans između kreativnih kampanja, podatkovne analitike i AI-driven automatizacije kako bi oglašavanje bilo učinkovito, merljivo i skalabilno. Upravo će to biti jedna od važnih tema na Danima komunikacija, festivalu komunikacija i kreativnosti koji se održava od 15. do 18. maja u Rovinju, a na festival stiže i Marisha Lakhiani, koja će otkriti kako koristiti veštačku inteligenciju i automatizaciju za rast brendova te maksimizaciju povrata na ulaganje u oglašavanje (ROAS).

Vreme Čitanja: < 1 min

dani-komunikacija-3047-fi

Izvor: Dani komunikacija/ Matija Habljak

Marisha Lakhiani nije samo marketinška stručnjakinja – ona je sinonim za inovaciju i rast. Kao Chief Growth Officer u Mindvalleyju, zaslužna je za izvanredno povećanje prihoda kompanije od 467%, pri čemu je generirala više od 70 miliona dolara prihoda. Nakon što je osnovala i uspešno prodala aplikaciju Stempl, Lakhiani se posvetila izgradnji i skaliranju globalnih brendova, a danas je prepoznata kao vodeća stručnjakinja za growth hacking, AI-driven marketing i monetizaciju. Dva puta proglašena MVPjem Mindvalleyja, donosi ne samo strategije koje povećavaju zaradu već i mindset koji transformira način na koji brendovi razmišljaju o rastu.

dani-komunikacija-3047-ps1

U svom predavanju 6 Hacks to 5x Your ROAS Using AI and Automation Lakhiani će otkriti kako koristiti Facebookov AI i ChatGPT za pretvaranje sirovih podataka u konkretne marketinške strategije koje donose rezultate. Pokazaće kako kreirati stotine visokoperformansnih oglasa u svega nekoliko minuta, podeliti ultimativni CPM hack koji smanjuje troškove za 72%, te predstaviti ekskluzivan Mindvalleyjev case study, koji je rezultirao 5x povratom na oglašavanje u samo 30 dana.

Lakhiani će se na glavnoj festivalskoj pozornici pridružiti slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu MachaduKaren Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertkinji za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorki na WARC-u; Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga; kao i Michaelu Corcoranu, Internet’s Savviest Trollu i bivšem voditelju društvenih mreža Ryanaira, a organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i sveta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Svi  koji žele biti deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com

Prijavi se na novosti.