IAB CROATIA’S PPP: DECENIJA U KOJOJ SMO NAUČILI DA PRIVATNOST NA INTERNETU NE POSTOJI – powered by OŽUJSKO PIVO
Sećate li se vremena kada smo mislili da su naši podaci zaista privatni? Kako razvoj alata veštačke inteligencije menja naše poimanje privatnosti – i da li smo jednostavno prihvatili da je nadzor cena koju plaćamo za besplatan sadržaj koji konzumiramo? Upravo o toj promeni svesti u digitalnom dobu govoriće se u neformalnoj i opuštenoj diskusiji bez filtera, koju predvode Mario Frančešević (osnivač/CEO, SeekandHit), Saša Milinović (direktor digitala, OMD), Marko Mikeš (Client Solution Manager Lead, Aleph), Sonja Stahor Gašpar (direktorka digitalnog poslovanja, JGL), Tihana Ana Reljić (advokat-partner, REZIME) i Zoran Savin (CEO, IAB Slovenija).
DA LI ĆE SE AI ZAISTA ISPLATITI? AI I POVRAT NA ULAGANJE – powered by RAIFFEISEN HRVATSKA
Veštačka inteligencija obećava sve – od povećanja profita i operativne efikasnosti do redefinisanja tržišnih pravila. Ali, pitanje koje se sve češće postavlja je: donosi li AI stvarnu vrednost ili samo ulepšane prezentacije? Gde se krije pravi ROI – u inovacijama, optimizaciji, ili pametnom brendiranju budućnosti? Odgovore će potražiti Dalibor Kovačević (direktor IT sektora, Raiffeisen Hrvatska), Roni Kert (direktor prodaje i marketinga, Bugatti Rimac) i Hajdi Ćenan (Community Ambassador, AG2) u razgovoru koji vodi Roko Kalafatić (voditelj video sadržaja i podcasta, Lider Media), sa fokusom na konkretne rezultate, a ne samo najglasnije „buzzworde“.
VOX POPULI: PREDVIĐANJA I TRENDOVI
Bez ulepšavanja i bez kristalne kugle – ulazimo u srž trendova koji nas čekaju: od AI histerije i kraja kolačića, do eksplozije novih medijskih formata i večite potrage za sledećim velikim trendom. Predviđanja i sirove uvide podeliće Nikola Vrdoljak (direktor, 404 / partner, Myty Group), Nebojša Grbačić (suosnivač, (re)kreativni direktor, Cvoke) i Krešimir Macan (novi podkaster i komunikacijski savetnik, Špica s Macanom), u razgovoru koji vodi Dunja Ivana Ballon (direktorka HURA-e, IAB-a Croatia i Dana komunikacija). Očekuju se iskreni odgovori, hrabri stavovi i format u kojem je sve dozvoljeno – osim neodlučnosti.
DA LI JE VEĆE ZAISTA BOLJE? II BY IAB CROATIA
U svetu velikih kompanija, komunikacija nije samo prenos poruke – to je strateški plan koji balansira budžete, domet, internu i eksternu komunikaciju. Is Bigger Better? II by IAB Croatia otvara pitanje da li „što više, to bolje“ važi kada je u pitanju komunikacija u velikim sistemima. Svoja iskustva podeliće Marija Franić (rukovodilac sektora korporativnih komunikacija, Kaufland), Ema Huskić (voditeljka marketinga, Mastercard), Tamara Karagity (direktorka korporativnih komunikacija i marketinga INA Grupe) i David Flam (direktor marketinga, Maistra Hospitality Group), u razgovoru koji vodi Ivana Krajinović (direktorka, Večernji list).
AI IZA HIPA: STRATEŠKI PR PRE BLISTAVIH ALATA
U svetu u kojem se skoro svakog dana pojavi novi „revolucionarni“ AI alat, lako je izgubiti fokus i juriti za tehnologijom umesto za pravim vrednostima. Kako kaže Dawid Adach (suosnivač CogniVis.ai, Forbes 30 Under 30, međunarodni predavač), prava inovacija u strateškoj komunikaciji ne počinje softverom – već pitanjem koje želimo da rešimo. Adach će održati inspirativno predavanje uz konkretne primere primene AI-ja u odnosima s javnošću i marketingu, a nakon toga sledi interaktivni Q&A koji vodi Kristina Laco (direktorka, Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri), sa ciljem produbljivanja diskusije o realnim mogućnostima i ograničenjima AI-ja.
AI, IT I OGLAŠAVANJE: KOMPLIKOVAN STATUS VEZE – BY UNIT
AI, IT i oglašavanje su ušli u kompleksnu vezu iz koje niko ne izlazi neokrznut – ni kreativci, ni developeri, ni budžeti. Šta se dešava kada mašine pokušaju da budu umetnici, kada se podaci pretvaraju u storytelling, a dizajn postane ključna spona tehnologije i kreativnosti: revolucija ili samo lepo upakovan haos? O ovoj ljubavnoj (i radnoj) dinamici razgovaraće Ivan Bešlić (CSO, Sofascore / predsednik, UNIT) i Stjepan Zelić (izvršni direktor, Hypefy), uz moderaciju Martine Sokač Sarage (direktorka, MSS Puls).
Pored pomenutih tema, brojni programski sadržaji baviće se i drugim aspektima novih tehnologija, među kojima su i: From Witch Hunt to AI: Lessons from Yuval Noah Harari, Protecting Children in the Digital Playground by UNICEF, You Still Pretend to Understand Blockchain? UX/UI to the Rescue! by Alice in Blockchains, The Science of Influence: Why Media Agencies Are More Powerful Than Ever, AI-Powered Bullshit: Creativity’s Future or Digital Delusion? Fight! by CroAI i drugi.
Podsećamo, uz sjajan domaći program, najavljen je i niz svetskih lidera iz oblasti kreativnosti, digitala, dizajna, korisničke pažnje, pitchovanja, veštačke inteligencije i brojnih drugih tema.
Svi koji žele da budu deo ovog posebnog događaja od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učešću mogu pronaći na sajtu: www.danikomunikacija.com.