Pobednik OTP Connect izazova “Kažeš inovacija, misliš aplikacija” tim Fonkid

Tim Fonkid, pobednik je izazova „Kažeš inovacija, misliš aplikacija“ u okviru inovacionog ekosistema OTP banke OTP Connect. OTP Connect kroz svoje programe omogućava inovatorima, startapima i tehnološkim kompanijama da ponude svoja rešenja, usluge i znanja za konkretne potrebe banke, znajući da će biti pažljivo razmotrena i potencijalna saradnja ostvarena kroz definisane korake.

Vreme Čitanja: < 1 min

otp-aplikacija-1366-fi

Izvor: WebMind

Upravo kroz prvi Izazov na temu kreiranja dizajna i funkcionalnosti za Junior m-bank aplikaciju kao nastavak unapređenja jedinstvene i na domaćem tržištu prve debitne kartice za decu od 11 do 18 godina,  OTP Junior Mastercard kartice, finalisti su svoja rešenja u višenedeljnom procesu dodatno razrađivali, testirali, validirali i pripremali dizajnerski kompletno rešenje spremno za razvoj.

To rešenje su prezentovati na finalu pred žirijem u sastavu: Marija Gašović, direktorka prodaje za tržišta Srbije, Crne Gore i BiH kompanije Mastercard, Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora za poslove sa stanovništvom i razvoj digitala OTP banke i Nataša Rađenović-Živanović, Chief Innovation Officer OTP banke.

Finalisti su bili:

•             Bezimeni IT (Milan Popović, Mila Jovanović, Miloš Todorović)

•             Inclusio (Rastko Damnjanović, Luka Nikolić, Maksim Kostići Bojan Martinović)

•             Fonkid (Lazar Cvetković, Mihailo Marčetić, Marko Savićević i Vladimir Lazarević)

O aplikaciji tima Fonkid

Tim “Fonkid” pobednik izazova “Kažeš inovacija, misliš aplikacija” organizovanog u okviru “OTP Connect-a”, osmislio je aplikaciju koja, pored toga što deci omogućava da upravljaju džeparcem, mlade uči i vrednosti novca.

“Kada dete povuče 5.000 dinara kako bi kupilo patike, recimo, iskače mu ilustracija koja mu objašnjava koliko je njegov nastavnik, advokat, domar…morao da radi za taj novac. Na taj način pokušavamo da im ukažemo na to da pare ne padaju sa neba”, kažu članovi pobedničkog tima za BIZLife.

Njihova aplikacija nudi i personalizaciju avatara, kao i tamnu temu, jer su njihova istraživanja pre početka rada na aplikaciji pokazala da mladi u ogromnom broju koriste dark temu na telefonima, kao i da vole da imaju personalizovanog avatara.

Takođe, aplikacija pobedničkog tima ima opciju šteka, odnosno štednje, koja uči mlade da ne potroše novac za ono za šta ga nisu namenili.

Profesor književnosti zagubljen u odajama ekonomskog, tech i IT novinarstva.

Prijavi se na novosti.