Nova aplikacija Yettel Bank će pružiti nove funkcionalnosti
Bogdanović je rekao da će aplikacija imati jedinstven dizajn i da će pružiti izvanredno korisničko iskustvo, pošto je, kako kaže, bazirana na savremenim tehnologijama. Ona će imati mogućnost „chat“ razgovora u bilo kom trenutku između korisnika i banke, kao i opciju izlaska iz aplikacija, koja će biti moguća nakon što prodrmate telefon.
Prema njegovom mišljenju, e-Commerce je smer u kom banka želi da se kreće, i da Yettel Bank treba da bude dirigent razvoja e-Commerce u Srbiji.
Yettel Bank aplikacija biće predstavljena kroz tri faze. Tokom prve faze, od početka juna, korisnike očekuje postepeno upoznavanje sa delom novih funkcionalnosti u Yettel Bank mobilnoj aplikaciji uz istovremenu dostupnost postojeće aplikacije. Ovaj pristup obezbediće dovoljno vremena za adaptaciju na novitete, od kojih je veoma značajno biometrijsko logovanje kao najsavremeniji sigurnosni standard koji podiže nivo bezbednosti. U ovoj fazi biće omogućene i brojne druge funkcionalnosti koje će korisničko iskustvo učiniti još prijatnijim, poput tamnog i svetlog režima i pametnog pregleda aktivnih proizvoda na početnoj stranici aplikacije.
Druga faza očekuje se tokom leta i od tog trenutka korisnicima će biti dostupna samo nova Yettel Bank mobilna aplikacija. Pored svih postojećih funkcionalnosti u savremenom dizajnu i u skladu sa inovativnim softverskim rešenjima, ova faza će obuhvatati i eksterna plaćanja na broj mobilnog telefona (opcija Prenesi). Do kraja godine biće realizovana i poslednja faza transformacije u kojoj će biti dostupna finalna verzija aplikacije.
„Tokom protekle dve godine, od kada smo lansirali Yettel brend, uvideli smo da delimo viziju sa bankom: da želimo da učinimo digitalni i bankarski svet jednostavnijim i lakšim. U Yettelu nudimo mobilne usluge, fiksne usluge za domaćinstva, mnoštvo sadržaja u našoj aplikaciji, i sada, finansijske usluge kroz Yettel banku. Time razvijamo i zajedno nudimo korisnicima jedinstven ekosistem telekomunikacionih i bankarskih proizvoda i usluga na jednom mestu”, rekao je Majk Mišel, generalni direktor Yettela u Srbiji.
Mobi Banka krunisala je svoju transformaciju i najavila nastavak ekspanzije i dodatno proširenje tima koji već broji blizu 500 zaposlenih, od kojih posebnu pažnju zaslužuje značajno proširenje u IT timu i sektoru zaduženom za razvoj proizvoda, koji su porasli za više od 50% u odnosu na prethodnu godinu. Zahvaljujući takvom pojačanju Banka započinje novo poglavlje i to uz proslavu desetogodišnjice doslednosti digitalnoj orijentaciji uz skoro 800.000 klijenata koji svakodnevno nagrađuju njihov put unapređenja i rasta.
Unutar PPF Grupe, Yettel i Yettel Bank, kao dve odvojene kompanije, nastaviće zajednički rad na stvaranju inovativnog, održivog i personalizovanog korisničkog iskustva. Uz novu aplikaciju, jedinstvene ponude i transparentni pristup, Yettel Bank će biti banka u pokretu u kojoj tehnologija dobija ljudsku stranu.