Odgovorne inovacije

U svetu u kojem granice između brendova i proizvoda postaju sve tanje, jedan neobičan gedžet privukao je pažnju potrošača – power bank u obliku HARIBO gumenih medvedića. Na prvi pogled, zvuči kao šala ili simpatičan marketinški trik, ali ovaj uređaj postoji, funkcioniše i, što je još zanimljivije korisnici ga hvale kao izuzetno pouzdan izvor energije.
Digitalna pristupačnost označava prilagođavanje sajtova i aplikacija osobama sa invaliditetom, ali njeni efekti prevazilaze samu inkluziju. Pristupačan digitalni sadržaj jednostavniji je za korišćenje svima, donosi bolje rezultate u pretraživačima, smanjuje troškove održavanja i povećava lojalnost korisnika. Lazar Bulatović, slepi konsultant i osnivač agencije Accessi, iza sebe ima više od 300 projekata i kompanijama je, kako kaže, već uštedeo preko 200.000 dolara u kaznama.
Beogradski aerodrom Nikola Tesla odnedavno je bogatiji za inovaciju koja bi mogla da promeni iskustvo svih koji slete u glavni grad Srbije. U pitanju su specijalni aparati, takozvani e-kiosci, putem kojih putnici mogu unapred da saznaju koliko će ih koštati vožnja taksijem od aerodroma do željene destinacije. Ovaj potez donet je u saradnji sa Gradskim sekretarijatom za saobraćaj i ima za cilj da obezbedi veću sigurnost i transparentnost, naročito kada je reč o turistima i stranim gostima koji se po prvi put susreću sa Beogradom.
Ford je u ponedeljak saopštio da će uložiti dve milijarde dolara u transformaciju svoje fabrike u Luisvilu u postrojenje sposobno da proizvodi novu generaciju pristupačnih električnih vozila, počevši od pikap kamioneta srednje veličine sa početnom cenom od 30.000 dolara, čije lansiranje je planirano za 2027. godinu. Ovo nije uobičajena modernizacija fabrike. Kako bi smanjio troškove proizvodnje, Ford je ukinuo pokretnu proizvodnu traku koju je njegov osnivač Henri Ford uveo pre više od 112 godina.
All articles loaded
No more articles to load