Sposobnost modela SU7 Ultra da postigne ovo impresivno vreme rezultat je neumorne posvećenosti Xiaomi EV tima performansama na stazi. Njegove napredne „tri ključne električne tehnologije“ (električni motor, pogonska baterija i upravljačka jedinica motora), sistem za raspodelu obrtnog momenta po osovinama i aerodinamični dizajn postavili su temelje za ovaj rekord. Serijska verzija koristi ista rešenja testirana na trkama, uključujući identičnu tro-motorsku konfiguraciju iz prototipa SU7 Ultra. Pogonski sistem, koji se sastoji od dva V8s i jednog V6s e-motora, razvija impresivnih 1.548 KS, omogućavajući ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 1,98 sekundi (uz odbitak početnog pomeranja) i postiže maksimalnu brzinu preko 350 km/h.
Trkačka staza predstavlja krajnji test tehnologije i izvor inovacija. Stalni uslovi visokih brzina i temperatura stavljaju električne pogone na ozbiljna iskušenja. Iza ovog rezultata stoji nepokolebljiva posvećenost kompanije Xiaomi EV unapređenju tehnologije, kvaliteta, pouzdanosti i bezbednosti vozila.
Posebno treba istaći da je Xiaomi EV nedavno sklopio strateško partnerstvo sa Nürburgringom, postavši njegov premijum partner. Na Velikoj nagradi staze sada se nalazi i nova “Xiaomi krivina”. Takođe, Xiaomi EV je postao član testnih i razvojnih vožnji Nürburgringa (poznatih kao Industry Pool). Kao deo dugoročne strategije inovacija, Xiaomi će koristiti ovu saradnju za ubrzani razvoj električnih vozila, testirajući buduće tehnologije na legendarnoj stazi i postavljajući nove standarde performansi u globalnoj automobilskoj industriji.