Razgovarali smo sa Lidijom o „misiji“ kompanije Leco, motivacijama za lansiranje e-commerce platforme, ključnim strategijama koje ih izdvajaju na tržištu, preprekama sa kojima su se suočavali tokom uspona digitalnog prisustva i, naravno, o načinima na koje digitalne tehnologije koriste da poboljšaju iskustvo i zadovoljstvo svojih kupaca. Lidija takođe deli inspirativnu priču o rubrici „TikTok Hitovi“ na njihovom sajtu, koja predstavlja inovativan način za oživljavanje prodaje i dodatno izdvajanje od konkurencije.
Ovaj intervju nije samo prilika da se zaviri iza kulisa jednog od vodećih brendova u industriji lepote, već i da se čuju dragocene lekcije i saveti za male preduzetnike koji teže da svoje poslovanje prošire na e-commerce.
Koja je “misija” kompanije Leco i na koji način se to odražava kroz Vaš e-commerce sajt?
Misija kompanije Leco je da kontinuirano prati trendove u kozmetičkoj industriji i da upravo te trendove i popularne proizvode dovede na e-commerce sajt. Naš cilj je da budemo lideri u pružanju najnovijih i najtraženijih kozmetičkih korejskih, ali i ostalih svetskih brendova, ali i da se prilagođavamo potrebama i željama naših kupaca.
Šta vas je motivisalo da pokrenete e-commerce platformu za Leco i kako se online pristup razvijao vremenom?
Pokretanje e-commerce platforme za Leco je bila prirodna evolucija poslovanja kako bismo dostigli širu publiku i pružili im mogućnost da lako pristupe našim proizvodima. Kroz godine, naš online pristup je rastao paralelno sa promenama u digitalnom svetu i potrebama naših kupaca. Naša motivacija je da budemo dostupni 24/7 unutar granica, a uskoro se nadamo i van granica naše zemlje, proširujući naše prisustvo u neposrednom okruženju.
Izvor: Leco.rs
Koji su ključni elementi vaše e-commerce strategije koji Leco izdvajaju od konkurencije?
Ključni elementi naše e-commerce strategije su fokus na personalizovanom iskustvu kupaca, brza isporuka, širok asortiman proizvoda i pažljivo kreiran sadržaj koji edukuje i inspiriše naše kupce u vezi sa kozmetičkim trendovima i proizvodima.
Takođe, ono što je podjednako važno je da smo mi direktni uvoznici većine brendova, poput Frudie, što omogućava brzo pakovanje i isporuku, uz potpunu podršku korisnicima.
Koje su najveće prepreke u pokretanju i razvoju e-commerce prisustva Leco i kako ste ih prevazišli?
Najveće prepreke u pokretanju e-commerce prisustva kompanije Leco bile su izazovi vezani za sticanje poverenja potrošača u online kupovinu. Ove prepreke smo prevazišli kroz ulaganje u marketing aktivnosti, pružanje izuzetnog korisničkog iskustva, ali što je još važnije naglašavanjem našeg višedecenijskog iskustva od preko 25 godina u kozmetičkoj industriji.
Kako koristite digitalne tehnologije i e-commerce platformu da poboljšate korisničko iskustvo i zadovoljstvo kupaca?
Digitalne tehnologije i e-commerce platformu koristimo kako bismo kontinuirano unapređivali korisničko iskustvo. To uključuje personalizovane preporuke proizvoda, brzu i efikasnu korisničku podršku putem različitih kanala komunikacije, kao i kontinuirano osluškivanje povratnih informacija kupaca radi poboljšanja procesa.
Vaša rubrika na sajtu “TikTok Hitovi” vas izdvaja od konkurencije. Odakle ideja da na taj način dodatno oživite prodaju?
Svesni smo da je TikTok platforma sa najviše uticaja i da je važno prilagoditi naš web shop publici koja je aktivna na ovoj platformi i istražuje viralne proizvode. Ideja za rubriku „TikTok Hitovi“ nastala je iz želje da se približimo korisnicima i olakšamo pretragu na našem sajtu. Ova rubrika dodatno oživljava našu prodaju tako što stvara angažman i povezanost sa publikom.
Izvor: Leco.rs
Koji savet biste dali malim preduzetnicima koji žele da se upuste u e-commerce, posebno u industriji kao što je kozmetika?
Savet za male preduzetnike koji žele da se upuste u e-commerce, posebno u industriji kozmetike, jeste da pažljivo istraže tržište, razumeju potrebe svoje ciljne publike i da kontinuirano prate trendove u industriji. Takođe, važno je da se fokusiraju na izgradnju kvalitetnog brenda, pružanje izuzetnog korisničkog iskustva i da budu spremni da se prilagode promenama i izazovima koji dolaze sa online poslovanjem. Dodatno, važno je naglasiti da je industrija kozmetike posebno dinamična, te je neophodno da budu spremni da se brzo prilagode promenama, kao što su trendovi, preferencije potrošača i tehnološke inovacije.