S obzirom da je zaštita korisničkih podataka jedan od najvećih izazova logistike, pitali smo direktora lanca snabdevanja kompanije Ananas koje osnovne korake jedno preduzeće mora napraviti kako bi zaštitilo podatke svojih korisnika i time održalo njihovo poverenje.
Prvo i osnovno, mora da se poštuje zakon koji je jasno propisan od strane države, a svakako zaštita podataka podrazumeva da jednostavno (kompanije) moraju da imaju pouzdanu platformu i softvere kako ne bi niko drugi imao pristup i da u samim tim softverima postoji opet filtriranje samih podataka – šta ko može da vidi.
Na panelu se pominjalo da su ekološki problemi i dalje prisutni u ovom sektoru. Ako se pitate na koji način logističke firme u Srbiji mogu smanjiti emisiju štetnih gasova, a da pritom brzina i kvalitet njihove usluge ostane na istom nivou, Mladen Jezdić imao je odgovor i na to.
Pre svega to je električno vozilo. To je broj jedan, svakako, jer oni imaju jako malu emisiju štetnih gasova. Druga stvar koju mogu da urade je korišćenje repromaterijala, recikliranog otpada od kojih se prave kutije, kese i sav repromaterijal koji se koristi u samim pakovanjima. Samim tim opcija su i manja i bolja pakovanja, efikasnija u smislu da i sama vozila koja se utovaraju trenutno imaju manju težinu tereta - tako da i ova vozila sa pogonom na dizel ili benzin imaju manje opterećenje prilikom vožnje a samim tim i manju emisiju štetnih gasova.
Izvor: WebMind
Za Ananas kompaniju kažu da je Amazon Balkana. S obzirom da Amazon sarađuje sa mnogim kurirskim službama širom sveta, pitali smo da li Ananas ima isti pristup poslovanju kada su domaće firme u pitanju.
“Mi sarađujemo sa pet kurirskih službi u Srbiji i jednom svetskom kurirskom službom.” Na kraju krajeva, dok postoji potreba za regionalnim širenjem, uvek će postojati i potreba da se zajedničkim snagama korisnicima obezbedi visok novi usluge, poručuje, između ostalog, Jezdić.